JuB Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei, i det siste har bilen min begynt å tulle litt. Når jeg skal kjøre med kald motor er den ikke "villig" på turtallet, går gass men turtallet vil ikke øke som ved normalt driftstemp... Men når den er varm er det ikke problem. Den er sånn når jeg drar skikkelig på også, jobber liksom litt imot, dette er allerede ved 0.6bar, jeg lader ca 1.1 med turbo. Av og til får den litt kick og går skikkelig bra. Lurer kanskje på om det kan være problem med bensin tilførselen? Jeg 1 år gammel lambda, 6 månder gammel blåtemp sensor, justert co potmeter, fjernet isv, 0.7bar i vacuum på tomgang.. Noen gode tips?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kan jo sjekke pluggene dine også Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Pluggene er gått ca 10k, orginal plugger + det er skiftet pluggledninger og fordelerlokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Gå igjenom ledningsnettet ditt, slik som under Sjekk spesielt jording til lambda 1 Start (50) red/green 2 OXS purple 3 Fuel pump relay red/green or yellow/blue 4 Knock sensor white 5 CO Adjustment blue 6 Ground (Sensors) throttle switches OXS Hall sensor Coolant temp. CO pot/Air temp. --- brown/white 7 Knock sensor brown or yellow in shielded black cable 8 Hall sensor red/black 9 Air temp sensor blue/white 10 Coolant temp sensor brown/green 11 Idle Switch red/blue 12 Injectors red 13* Ground ECU brown 14 Power main / Idle stab. valve black/white 15 Full Throttle Switch blue/black 16 not used 17 Not used 18 Hall sensor green/white 19 Ground brown 20 MIL yellow - Yes This is the wire the bling bling blinks the fault codes off your eprom! You did know that your ecu stores sensor fault codes? 21 Not used 22 Idle stab. valve black/yellow 23 Not used 24 Not used 25 Ignition coil green Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Skal jeg bare ohme vært punkt? Nappe av kontakten å måle mellom pinner og kontakt i motorrommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Skal jeg bare ohme vært punkt? Nappe av kontakten å måle mellom pinner og kontakt i motorrommet? Mellom kontakt og pinne ja. Pleier å sette min i "pipe" modus så jeg hører om det er kontakt Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jepp, pipemodus er fint :D Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabbi Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 pipemodus? how.. =/ Siter <-'VåtSokk'-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 pipemodus? how.. =/ Multimeter som piper når pluss og minus "kobles sammen" Eks du tror du har kabelbrudd på en kabel, setter multimeter i "pipemodus":drunk: tar plusspinnen i den ene enden av kabelen, og minuspinnen i den andre, piper det har du ikke kabelbrudd lol Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Selvfølgelig var mulitmeteret mitt ødelagt, lagt litt lenge i båten...:S Da må jeg få kjøpt meg et nytt før jeg får målt noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Har jeg noe å hente på å bytte ut fpr'n til 3.5bar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Bare hvis chippen er laget for det! Er ikke ATP chippen laget for 3,5 bar fpr da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det har jeg ikke peiling på, har endel dokumentasjon fra forje eier om kitet han kjøpte, mulig det står noe der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Gå igjenom ledningsnettet ditt, slik som under Sjekk spesielt jording til lambda 1 Start (50) red/green 2 OXS purple 3 Fuel pump relay red/green or yellow/blue 4 Knock sensor white 5 CO Adjustment blue 6 Ground (Sensors) throttle switches OXS Hall sensor Coolant temp. CO pot/Air temp. --- brown/white 7 Knock sensor brown or yellow in shielded black cable 8 Hall sensor red/black 9 Air temp sensor blue/white 10 Coolant temp sensor brown/green 11 Idle Switch red/blue 12 Injectors red 13* Ground ECU brown 14 Power main / Idle stab. valve black/white 15 Full Throttle Switch blue/black 16 not used 17 Not used 18 Hall sensor green/white 19 Ground brown 20 MIL yellow - Yes This is the wire the bling bling blinks the fault codes off your eprom! You did know that your ecu stores sensor fault codes? 21 Not used 22 Idle stab. valve black/yellow 23 Not used 24 Not used 25 Ignition coil green Kor er jordingspunktet til lambda. på min kjem ledningene opp torpedoveggen, der sitter ein kobling, og ledingene går videre inn i de svarte "strømpene" er det brun eller svart leding som er jord? Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 ATP lager chip til 3,5 bar hvis de sender med 3,5bar fuelreg til kit'et. Ellers lager de til orginal.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg