roy2000 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Da er vi enig:) Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hvilket bilmerke har den største serieproduserte motoren? (Liter/Hk/Nm) Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Bugatti 16-4 Veyron?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roy2000 Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Bugatti 16-4 Veyron?? Kanskje? er litt usikker. Men er ikke RR et bilmerke? Og RR lager jo jetmotorer? Siter A4 1,8TQ {Sølve} -{Audi_Roy}- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Bugatti Veyron 1001 hk OOPS for sein Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Rollce Royce lager noen helvetes store jetmotorer ja. På Melkøya hadde vi en god del av de på gassturbinene..Vet ikke hvor mange KW de var men. Egentlig så tipper jeg det er noe amerikansk skvip som har laget den største serieproduserte motoren. Veyron: 7993ccm, 16cyl, 4 turboer, 1001hk og 1257nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hvilket bilmerke har den største serieproduserte motoren?(Liter/Hk/Nm) Chevrolet har i alle fall en 572 V8, det utgjør 9373 ccm, altså 9,4 liter. Det finnes sikkert større, men det er den største jeg kjenner til på stående fot. Når det gjelder flest HK/NM, vil jeg tro at Veyron ligger høy(es)t på lista i begge tilfeller. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Brabus eller AMG har vel en motor med 1300nm eller noe mener jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Rolls Royce lager også marinemotorer som er ca 1000x større enn de fislete jet-turbinene... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Kjør på med nytt spm da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Nytt spørsmål. Alle som har skrapet asfaltmatter i biler fra 70-tallet og nyere har sikkert lagt merke til noen runde lokk i dørken. Hva er disse til? Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 De hullene er for å få ut alle smårestene etter at man har skrapet vekk asfaltmattene!! Veldig framsynt der ingeniørene altså :) Ellers er det vel kanskje drenering etter en fuktig fest inni bilen!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Det der var et godt spørsmål du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Hint: Automatisering ;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 For å spenne opp bilen på samlebåndet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg