Gå til innhold

Menyen som forsvinner

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Godt det er flere enn meg. Satt også å lurte på om det bare var min data. Men når jeg går på søk kommer drop down menyen bak den jalla reklamen.

 

Ler like godt hver gang jeg ser den reklamen. Hva F er det å skryte av 300km/t på autobanen når Polly kjører 400?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilforumet gidder ikke å gjøre noe med den, de tjener sikker penger på den, og vil heller tjene penger, enn å ha fornøyde brukere.

 

Jeg får ikke til å bruke søkefunksjonen, så jeg lager nytt emne om det jeg lurer på hver gang. Enkelt og greit. Skal være totalt unødvendig å installere ad-blocker osv for å bruke et forum.

 

Skjerp dere Bilforumet "ledelse"

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til å ha søkefunksjonen i dropdownmeny, bare ha vanlig link.. Trodde først det var pga jeg brukte Firefox på en annen maskin, men samme dritet i IE..

 

Tips: Vet du hvilket forum du skal søke i, gå inn i det og trykk "søk i denne tråden". Da får du søkt =) Derfra kan du også gå inn på avansert søk, og søke i hele forumet

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyreklikk på søk, velg åpne i nytt vindu/tab.

 

Ja det har vel de fleste skjønt men hvorfor gjøre det så vanskelig når en eller annen admin bare kan fikse problemet på 5 sek?

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vel de fleste skjønt men hvorfor gjøre det så vanskelig når en eller annen admin bare kan fikse problemet på 5 sek?

 

Ser ikke ut som noen i denne tråden skjønte det hvertfall.

Så isteden for at folk ikke greier å søke, så tenkte jeg at litt hjelp var ok.

 

Men sef, det burde vært fikset ASAP!

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår