Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Fikk min Overland i posten på fredag. kjørte og hadde mye gøy med den. Men så ville den ikke mer. Den har fått sitt eget liv. Dette skjer når jeg skrur på senderen og bilen: - Ingenting skjer, bilen nekter mine kommandoer. - etter 10-15 sek. begynner den å svinge helt vilt av seg selv. - og så kjører den - full fart. Uten at jeg gjør en dritt. Dermed må jeg skru av alt. :angry: Hva er galt?? Veldig takknemlig for alle svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Fikk min Overland i posten på fredag. kjørte og hadde mye gøy med den. Men så ville den ikke mer. Den har fått sitt eget liv. Dette skjer når jeg skrur på senderen og bilen: - Ingenting skjer, bilen nekter mine kommandoer. - etter 10-15 sek. begynner den å svinge helt vilt av seg selv. - og så kjører den - full fart. Uten at jeg gjør en dritt. Dermed må jeg skru av alt. :angry: Hva er galt?? Veldig takknemlig for alle svar ;) du puttern i esken og sendern tilbake der du kjøpte den Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Får jeg penga tilbake da? Eller har jeg krav på ny? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Får jeg penga tilbake da? Eller har jeg krav på ny? har du kjøpt av en butikk eller privatperson? er det fra en butikk får du sikkert en ny en Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Kjøpte den hos morfars.dk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ville spurt om en ny i retur, evt tilbakebetaling av det beløpet du ga for bilen :) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Da har jeg sendt den tilbake der den kom fra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Da har jeg sendt den tilbake der den kom fra ;) hæhæ.. håper du har snakket om folkene først.. og ikke minst skrevet hvem du er :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Der har du ulempen ved å handle slikt på nettet...og derfor kjøper jeg det meste hos forhandler. Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Veit, dette var første gang jeg handla RC på nettet og jeg skal ALDRI gjøre det igjen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogpekka Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Føler posten min var usakelig uten noe form for hjelpsom info, så jeg tenker jeg skal rette på det med å si; -Kanskje det var skadede krystaller. Kunne hjulpet å bytte begge krystallene (en i sender og en i mottaker. Er en liten metall-dings med 2 små metallben og en paporlapp rundt seg hvor det står Mhz, eksempelvis 25.020Mhz), men tilbakesendt er tilbakesendt. ;) -Kunne også være noe så enkelt som at senderen din ikke var skrudd på eller tom/nesten tom for strøm. Litt mer saklig denne gangen :D Siter - 1993mod Ford Fiesta RS1800 - 2004mod Ford Mondeo Ambiente 2,0 Duratorq estate (Bluefin, K&N 57i) - 1999mod Ford Mondeo Ghia 2,0 Zetec sedan (Bluefin, Ferrita 2,25" rustfri catback, K&N 57i, Morette) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Update Har fått email om at bilen (eller lettere sagt senderen) er reparert. Den hadde visst fått seg en smell etter å ha veltet...(her snakker vi kvalitetsutstyr) :violin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg