K.Johnsen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Slik så min ascona ut:) Syntes det er penere med cromfangere med lys på enn plast;) Siter Audi 90 quattro. Selges: Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser. 1/10 nitro rc bil. RTR. Kenneth Johnsen 95 73 91 81 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Ha på crome fangere istedet.. MYYYE finere syntes jeg:) Med sorte ruter, og uten crome lister rundt vindu, må jeg se helheten i det, og velge sort... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 selge asconaen din? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Desember 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2007 Mot et fornuftig bud gjør den nok det ja. :) men må ikke selge, så skambud blir ledd av og tråkka på :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_power Skrevet Desember 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2007 hva du har tenkt deg for den da`??? Siter eg digger OPEL, og BMW:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Vurderes solgt... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det var en kødd da... :hammer Skjønte det.. Svare var også "en kødd" ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Elskverdig bil denne her! spesielt på bildene første post! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Ja, vurderer og selge den nå da... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fedajøden Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 hvor mye vil du ha for den? link til annonse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 her -> http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1922496 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Har lagt den ut for 30 ja... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjelcus Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Har lagt den ut for 30 ja... Du kan vell få mer en det? Din var jo drit fet, og det ligger "styggere" (ascona blir aldri stygg) eksemplarer til salgs for 40... Siter FULL RULLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Juli 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 fortsatt til salgs... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg