sInnzYk Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 noen som vet åssen man får av drivaksel feste på til drivakslingne på girkassa? skal det bare bankes ut? og hva er letteste måten og ta ut girkassa på en g60? eller går det ann å få det ut av siden, uten å ta ut motor..? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Det er vel en tripod kopling til kassa mener jeg. Bare å løse på skruene og dra den av. Men ta godt vare på kulene. Tror muligens at det er enklest å ta av fronten på bilen . Har ikke peiling, aldri gjort det på en corra Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 kan evtuelt løsne på bærekulen og dra hele nave utover. Men som Elitecorrado sier kan kulene komme ut.Det skjeddepå min golf. Nesten en umulig sak å få de inn igjen:P kan vel ta girkassa ut under trur jeg Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 okei, flere svar ønskes ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg