Proximus Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei. Jeg skal bytte høyttalerene i bakdørene på min Omega B st. vogn. Etter å ha tatt av dørpanelene ser jeg at de originale høyttalerene er støpt i en slags plastbrankett som er skrudd fast i døren. Hadde planer om å sette inn et par Sony XS-F1324. Får de i 10cm, 13cm og 17 cm. Hvem av disse passer da? Hvordan får jeg dette til? Får jeg kjøpt nye "ringer" og hva koster de? Takker for svar! Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allright Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Om du har tadd av dørpanelet kan du vell måle hvor store høytalere det kan være ? ringene lager du en egen patetnt på i tre/spon. Det fantes iallefall færdige plastringer til vectra a når jeg hadde det. Siter Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod Toyota Hiace 2.4D 1989mod Lynx Rave 440/800 2006mod Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod Yamaha Phazer 480 1989mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZeroII Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Jeg tok å skar ut hele innmaten i høyalere og skrudde den nye høytaleren fast i rammen som er igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Proximus Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Takk for hjelp! Ringte Opel om de hadde ringer, men det var visst bare å få på Svinesund sa han... :wonder: Men originale høyttalere kostet ikke mere enn 221 kroner pr. stk., så gikk for det da. Slipper å mikke og knote... hehe Siter Opel Omega 2.0 16v caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magaas27 Skrevet April 30, 2011 Rapporter Share Skrevet April 30, 2011 hvor store var de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg