Gå til innhold

legg ut bilder å info om din vento her=)

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

Her er min Vw vento 2.0!

Den er nesten org, men ska gjøra mere me den ; )

Dt som er gjort er :

-Senka.

-Sota ruter.

-Panserforlenger.

-Sota innmaten i frontlykta.

-Lakkert div int.

 

DSC00021.jpg

 

 

 

DSC00022.jpg

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som om det er ein 2.0 dritt i det den blir levert med 5 bolts understel og du har 4. det er så mange idioter som utgjir bilen sin som ein 2.0 som er ein heilt anna som oftest så er det ein 1.8

 

:hailvw

 

Har du lyst til å sjå i vognkortet el ?

Der står dt : Vw vento 2.0.. Er ingen 1.8 liter som har 115 hk org. Vet dt litt bedre enn dg trur je!!

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har du tenkt å gjøre me den da? åsen styling osv, noen store planer?

 

Har ittje lyst på noe plastikk på Vento`n. Syns den er pen nok slik den er nå.. Mulig dt blir å sette inn turbo etterhvert. Dt er vel den største planen : )

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hysterisk lav kilometer i dag 86500 har den gått. ja det står faktisk åtte seks fem null null ..

Alle servicer er fulgt å det er en gammel dame som har hatt den til den hadde gått 21000 så ble den solgt til en fammilie som har hatt den til nå.

Men den har seff noen små skavanker , den er tung startet , å den har et hull i eksospotta helt fremme . ellers så er det ingenting .. så gleder meg til været blir litt bedre ..trenger forresten råd å tips når det gjelder det med start problemene. virker som den ikke tenner , eller får gnist , hm kansje. kinner å kinner men ikke noe anntydning. før den pluttselig kommer .. kan jo hende det er noe med bensintilførselen å ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med hysterisk lav kilometer i dag 86500 har den gått. ja det står faktisk åtte seks fem null null ..

Alle servicer er fulgt å det er en gammel dame som har hatt den til den hadde gått 21000 så ble den solgt til en fammilie som har hatt den til nå.

Men den har seff noen små skavanker , den er tung startet , å den har et hull i eksospotta helt fremme . ellers så er det ingenting .. så gleder meg til været blir litt bedre ..trenger forresten råd å tips når det gjelder det med start problemene. virker som den ikke tenner , eller får gnist , hm kansje. kinner å kinner men ikke noe anntydning. før den pluttselig kommer .. kan jo hende det er noe med bensintilførselen å ?

 

Prøv å bytt tenningsbakstykket ditt du ;) Funka for meg ihvertfall!

*Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002*

*Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992*

*Volvo 240 TIC 1988*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Min Vento 1,8 94 mod.

Mye som gjenstår ettersom den ble stjålet og ødelagt i sommer..

Må bl.a. skifte kanaler, sette på nye skjørt, senkes, tone no ruter, lakkeres oppat osv osv.. Tar gjerne imot innspill.. :)

 

Senk den, lakker kanalene og sett på orginale speil. Ellers så den fin ut;)

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

IMG_0508.jpg

 

ja noen bilder av bilen min.. senka å linselykter.. bytta ut angleeyes med linser... ambefales..se selv

 

Lurer på å kjøpe de lyktene der, enten i svart eller som på bildet:) Finere med linser, også finere spredning enn vanlig reflektor? *(Produsenten kunne forøvrig gjort noe med parklysa på den lykta, er ikke så kjempelekkert etter min mening)

 

Anyways, tipper det er H4 pære i kjørelysa som på vanlig vento, men hvilen pære er det i langlysa?

Sju døgn i veka — alt som hadde blitt gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår