Gå til innhold

legg ut bilder å info om din vento her=)

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

Har lest meg til at det er H7 i disse lyktene, både kjørelys og langlys. Ser også at noen her har erfart laaaang leveringstid fra StreetDesign, 5-6 mnd?! Er det useriøs bedrift, eller holder de til i Karasjok hvor Bring ikke bringer?

 

 

 

Jeg har handla masse på StreetDesign jeg, men leveringstid da har vært på max tre uker.. Men da har jeg kanskje hatt flaks, og alt var på lager? Jeg fikk beskjed om at hvis de ikkee hadde det på lager skulle det allikevel ikke ta så lang tid som 5-6mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Ser ut som er romskip med den stylinga der... senk og felger, og noen detaljer så blir det nydelig. styling på golf/vento mk3 er ikke pent! Dette er min mening. Smak og behag

 

Senk og felger? Vel... Det sitter 40/60 sett på den nå da... Er enig i at felga ikke er verdens fineste men det er da 16" det også... Kommer på "nye" 15" til helga for å få den lavere...

"No guts-no glory"

 

99 A6 2,5 TDIQ Avant

96 Passat 2.0 GT Variant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

her er litt om bilen min:

vw vento

92 mod

1.8l

det som er gjort er: Super sport coilovers (stiv som f...), 18" felger med 215/35-18" dekk,Valsa hjulbuer rundt om, styling, sota ruter, effekt anlegg, lakkert i candy rød med flakes osv. det blir gjort mere med den. men en liten smakebit her:

DSC00236.jpg

 

DSC00192.jpg

 

5557706_520x0-1.jpg

 

5724727_520x0.jpg

Endret av ventoride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
DSC00004.jpg

 

Litt Info:

GL 96 mod

Brock b6 styling.

Senka 80 Foran og 60 Bak.

Dieselen stilt opp (1,2 bar)

Angle Eyes (må få skifta de pærene inni der så det blir blåt igjen)

Effekt anlegg.

195/50 15* Oz Felger, veit ikke åsen type.

 

Små planer:

Anlegg, har fått tilbud fra flere folk osv.

Sote rutene.

Nytt interiør.

Må pusse litt på bilen ser at det har blitt litt rust på bakluka og i hjulbuene.

 

 

DSC00003.jpg

 

 

MinBilMedBrockB6.jpg

 

Gamle bilen min jo :P

 

sånn så den ut når jeg solgte den,

2989_97227515357_688840357_2895046_654479_n.jpg

DSC00328.jpg

DSC00326.jpg

Endret av christianskaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamle bilen min jo :P

 

sånn så den ut når jeg solgte den,

2989_97227515357_688840357_2895046_654479_n.jpg

DSC00328.jpg

DSC00326.jpg

 

jaja skulle til og legge ut bilder av bilen min:D ser ut som jeg ikke trenger det:D syns jeg kjente igjen den der:D:D HAHAHA

 

btw, til den IDIOTEN som hadde kappet av 2cm av panserlåsen på denne skulle hatt en salig stor smekk over kjeften!!!!

Endret av commodus

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja skulle til og legge ut bilder av bilen min:D ser ut som jeg ikke trenger det:D syns jeg kjente igjen den der:D:D HAHAHA

 

btw, til den IDIOTEN som hadde kappet av 2cm av panserlåsen på denne skulle hatt en salig stor smekk over kjeften!!!!

 

 

å hehe, Ossen ser den ut nå fortiden da :P altid moro å se på ossen den ser ut nå, hehe, har pansere flydd opp i ruta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp i 90km/t... tok panseret ruta og litt av taket... har en prosjekt tråd om den her.,... holder på og ribbe den, motor er ute. skal sette i en tdi=) du for følge med i tråden...http://www.bilforumet.no/vento/248946-commodus-sitt-vento-tdi-prosjekt.html

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår