texas_ranger Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 heisann, sommer prosjektet mitt er en tempo panter 77`mod MEN er det noen som har noen lure tips om hvordan jeg lett, billig og bra kan fjerne lakken på ramma, er kronglete og komme til, mange trange plasser. har stått litt med stålbørsten på vinkelsliperen og pussa, går rimelig fort men kommer ikke til på alle plassene. sand blåsing tar tid siden jeg bare har en liten dritt kompressor og det er ca 5 lag med lakk på (forrige eier var tydelig vis glad i og male) lurer også på hvordan det vil være og tynne ut lakken og påføre den med kost, vil da lakken dele seg sånn någenlunde bra ut? er ikke ute etter SUPER resultat siden det bare er ramma og man ikke vil komme til og se så mye av den. takker for svar. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Send til en sandblåser Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 la den stå i lynol. da blir det nok borte:) eller lakk tynner. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger'n Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Kjøp deg noen bokser med lakkfjerner å la den gjøre jobben for deg. Be om å få den mest agresive dem har.. Du må sikkert legge på flere runder men det er jo veldig enkelt da. Pensle på, la det virke og spyl det av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 få den sandblåst! det gjore jeg med tsx ramma mi.. og det ble krem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg