Gå til innhold

lønn i faget

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si at jeg er både enig og uenig med som blir sagt her. Greit, lønna varierer veldig mye ettersom hvilke firma og hvor seriøst firmaet er, men det hjelper veldig mye å ha ekstra sertifikater. prøv å kom deg inn i et seriøst firma som mangler sjåfører, da ska du se at de blir lett medgjørlig med ekstra kompetansebeviser etc for å styrke stallen. Fatter'n kjøre for Royal Transport i Bergen og har meget godt betalt for å kjøre i bergens omr. Han ligger på 175kr timen + overtid og fri tlf og firmabil. Men det skal jo sies at han har noen år på baken oxo og du tjener ikke fett de første årene uansett.

 

I tillegg kjøre han kran semi. 115tm så det hjelper no godt på lønningsposen det oxo;)

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg kjører dumper for et entreprenør firma, har bra betalt, men blir kjedelig og bo på brakke hele uka.

Har ca 2500,- på en 11,5 timers dag som vi har, har fri vær Fredag da og er et godt arbeidsmiljø.

Er det noe lastebil kjøring som kan matche den lønna da?

Har veldig lyst til og begynne og kjøre kranbil, kjører for fattern så ofte jeg kan, men trur ikke jeg får han tel og kjøpe en bil tel.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører dumper for et entreprenør firma, har bra betalt, men blir kjedelig og bo på brakke hele uka.

Har ca 2500,- på en 11,5 timers dag som vi har, har fri vær Fredag da og er et godt arbeidsmiljø.

Er det noe lastebil kjøring som kan matche den lønna da?

Har veldig lyst til og begynne og kjøre kranbil, kjører for fattern så ofte jeg kan, men trur ikke jeg får han tel og kjøpe en bil tel.

 

Hvor kjører du dumper hen?

jeg har fast rute fra hokksund til vegglifjell.

er faktisk innom Darbu av og til. eller...hakavik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Er lærling i bodø, har intrykk av at det er mye bedre betalt sørpå.

 

Har nå 40% av "sjåfør med fagbrev" og timelønnen deres er 132 uten ansinitet.

Har fast månedslønn og er mest på distribusjons kjøring.

Vi kan velge og ha fast mnd-lønn, eller og kjøre på provisjon, med en mye lavere månedslønn, men med prosenter av hvor mye vi kjører inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår