Gå til innhold

Spotting i rundkjøringa, BILLINGSTADSLETTA ;)

Ranger emnet


wagon

Anbefalte innlegg

Spotta en fet bil midt inni rundkjøringa på billingstadsletta... stod godt der ;)

 

8/7 kl 18.15. Kjørte forbi der 10min etterpå, da stod Onkel + Viking der så jeg droppa bilde da...

 

Bilde158.jpg

 

:drive2

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske så oversiktlig rundt den rundkjøringa? Godt gjort ja..

 

Det er god oversikt der ja.. det regner ja, men å klare det her er bra gjort. Har ikke kjørt i 30 nei... :driving

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wagom : er det du som har den sølv stasjonsvognen? subaru?

 

Den Bmw`n du prata om i en annen tråd holdt til i asker tidligere.. kjenner ikke eieren og vet ikke hvor den er nå, lenge siden jeg har sett den. Kanskje han har flytta fra der han bodde.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wagom : er det du som har den sølv stasjonsvognen? subaru?

 

Den Bmw`n du prata om i en annen tråd holdt til i asker tidligere.. kjenner ikke eieren og vet ikke hvor den er nå, lenge siden jeg har sett den. Kanskje han har flytta fra der han bodde.. :P

 

Det er jeg som har den ja. Den M3´en holder til i Asker, har stått den mange ganger så. Men kompisen visste heller ikke hvem som eier den, han har heller ikke samme bil-interesse som meg så tror ikke han bryr seg ;)

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. hvor i asker er det den står nå?

 

Ser bilen din støtt og stadig.. var vel i går eller dagen før du kjørte med ei blondine i pasasjersete nede ved sletta mellom nesbru og landøya..

 

Daletoppen.

 

Ja jeg kjører litt rundt her.. hvilken bil kjører du a?

Mvh Daniel

 

(v) WRX MY01

(x) WRX STi8 MY04

(x) WRX SW MY03 ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår