Mombasa Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Denne kom i hus for noen dager siden! :) Bilen: 1.8 Turbo 1998 modell 160.000 km Utstyr: Sportsseter i skinn Sportsunderstell Klimaanlegg Cruisecontroll Takluke Bose anlegg ++ Planer: Jeg skal prøve å holde bilen noenlunde orginal. Skal bli litt stivere, og få litt nyere lakk. Felger og muligens litt stereo. Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Denne var jo fin! Mye måtte du gi for denne og hvor mye betaler du i forsikring? Driver å lurer på å kjøpe meg en a3 selv nå, men vet ikke helt om jeg gidder å ha rå til 1.8T, har ikke sjekket forsikring enda men regner med at det er langt fra gratis! ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 40% bonus hos gjensidige (full kasko & 4000 egenandel) = 8400,- jeg ga 110.000,- for bilen... Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Der var godbilen ja:) Ser bra ut.. bare komme igang med stashet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Liten oppdatering... Siden jeg ikke fikk tak i nytt kulehode til det gamle hengerfestet mitt, måtte jeg bare kjøpe ett nytt. Surt, men jeg måtte ha... Så har jeg også fått montert på et stort fint luftfilter... Ble litt bedre plystring! ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Oktober 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Prosjektet har stått litt stille for tiden, mye jobbing osv... Men har fått gjort litt... desverre ingenting synlig enda... Fått inn focal frontsett og fikk Chip fra TS-Racing i dag! Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Liten oppdatering... Siden jeg ikke fikk tak i nytt kulehode til det gamle hengerfestet mitt, måtte jeg bare kjøpe ett nytt.Surt, men jeg måtte ha... Så har jeg også fått montert på et stort fint luftfilter... Ble litt bedre plystring! ;) ville anbefalt deg og kjøpe varmeskjold og filter som passer til bilen, ser bedre ut og er bedre, da får du festa filteret ordentlig og sånn. bare et tips:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 hvor får man kjøpt noe slikt? har du noen sider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 hvor får man kjøpt noe slikt? har du noen sider? http://www.audituning.com:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egers Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 eller evnt http://www.autopower.no BSR Optiflow, kommer på ca 1800,- :) Siter - '06 Toyota Avensis TTE X '97 Audi A3 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 monterer du chip selv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 monterer du chip selv?? Nei, Ts-Racing gjorde det... bildet er av orginal chippen som jeg fikk tilbake når bilen var ferdig ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mombasa Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 da snurret jeg i går og bilen ble TOTALmost.... Får se om jeg får opp et bilde på mandag.... ;) Siter Audi ftw! <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Det er trist å høre! Alt vel med føreren? ... og, om den skal hugges - ta gjerne vare på interiøret for meg (Setene). Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 ja det interiøret var noe å ta vare på! d kunne jeg og kjøpt:) håper alt er vel med deg. Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg