PenguiN- Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Har nettop byttet veivaksel sensor, bilen starter nå, men dør fort ut, og automatkassa girer ikke før på 6000(!) ..bilen bakker på 500RPM(!)...ååååh, hjelp vær så snill :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 btw; når bilen står på tomgang og jeg ruser den smeller det pittelitt i potta men motoren har en fin frisk lyd..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Ok, når bilen går på tomgang eller ikke så er den vanskelig å få forbi eller fra DRIVE...er det for lite OLJE PÅ KASSA ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Fint å høre at den startet, sjekk alle væskenivåer inklusive kjølevæske. Vet ikke noe om ditt kunnskapsnivå når det gjelder biler generelt og spesielt BMW, men den bilen du har er litt mere komplisert enn en Granada. Det er mulig at du må dra til et BMW-verksted for å få nullstillet styringsenheten for motoren før den vil gå rent. Har desverre ikke allverdens med tid akkurat nå da jeg er på vei til Spania, men det er mange kunnskapsrike mennesker på http://www.bmwguiden.no/forum.php?sid=0b5d233b32eee37f28899b309d1f907f Siter Proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 takk chevy! det jeg er mest redd for er det med girkassa, at den girer så himla sent og at den er hard når den har stått eller skal i DRIVE...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg