Astrastyle Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg er interesert i å sette på gsi fanger på min opel astra f 94 mod 3 dørs! men jeg lurer på noen små ting! OBS! SE LINK TIL BILDER! 1. Passer denne forfangeren på min astra f? uten å kjøpe masse nye braketter? 2. Er bildene av de 2 forfangerene det samme som den dere ser som er tatt ut av en delekatalog? LINK: http://s211.photobucket.com/albums/bb260/stilarsen/ Er ekstremt takknemmelig for alle svar, har du en slik fanger å selge ikke nøl med å svare her! Hilsen Astrastyle dukenukem Siter Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Såvidt jeg vet har det ikke skjedd noen endringer på fronten til Astra F, så om du har en tre eller femdørs utgave burde den passe. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel_astra Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 gsi fangeren går rett på astra f 3\5 dørs uten problem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg