Gå til innhold

min volvo 242 1976 v8

Ranger emnet


volvo242turbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal bygge nytt eksos anlegg på bilen i mårga..2.5" frå hedders å bak til 1 potta på kvar side.å ett rør i mylla røra mitt opponde bilen..de er vist mest optimalt sei dem som har peiling..

so ska eg kjøpe nye motor i løpe av ett par månder..veit om en 350tpi..(vist han skal selle den) ringer han i mårga...å den motoren skal det byggast twin turbo på:) må berre finne ut litt mer info om det.hvilken komp de er i motoren å slik.å ka slaks turboa som egna seg best å om de er nåkk bensin osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no er bilen ned pussa å klar til lakking..slipt helt ned innerskjerma å dørken å hatt på 2 lag me rust killer å 2 lag me svart benga lakk å 1 lag me tectyl;) bilen ska lakkast 16 august..men ka farge ska eg lakke den? nåken som har nåken tips?

 

sjokk orangsje el sjø grønn met,

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja då va ferien åver so en kann bjynde å bruke nett i jenn:P har ikkje vårte jort so masse i ferien..soklart litt..var på mantorp i ferien å det er de råaste eg har våre med på...ruskogen kann berre legge ned i fårhold!¨men nåkk om de:P

nåke eg lurer på..bilen min er ikkje godkjent med v8..men de skal no egentli gå helt fint..hadde ne 244 so va godkjendt me det..å de sto i vogn korte osv..men so ringde eg no til volvo norge førr å høre om ting å tang...fyste han sa når eg nemte å godkjenne en 5.7liters 350 va : nei det går ikkje du..nåke eg synst er rart når so monge bila der ute er godkjent me de? han sa de kunn dinna rover motoren som går innafør krava deira..nåken som kan hjelpe meg her?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår