Jon Arne Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Tenkte jeg skulle lage meg noen foringer,men vet ikke hvor jeg får kjøpt materialet...noen som vet? Skal lage meg noen spessielle foringer som jeg tenkte å borre hull og evt dreie ned selv,så jeg trenger sånn foring-stang på ca 30-40cm men vet ikke hvor jeg får kjøpt det.. SÅ noen som vet hvor man får kjøpt sånn stenger? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 www.superflex.co.uk.has.the.shit. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Plastkompaniet i Oslo har...Vink Plast og Astrup har også. Søk på Polyurethane. Eller skal du ha løpsbil og knallhardt så er det alu eller hard nylon som gjelder...men da sprekker ofte karosseriet etterhvert. Har laget noen...husk å ha forbanna skarpe skjær og stor hastighet på benken. Og små kutt,ellers har du en urethan-bit som leker Flubber i verkstedet ditt... :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Les også avsnittet om sikkerhet: http://www.superflex.co.uk/superflex_universal_round_bar_machining_techniques.html Takk for tips om norske butikker. Godt å vite. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Dette var tenkt på en dirtbike 125ccm,det foringene til feste til baksvingen er ødelagte(gummi) Noen som sier at alu ikke kommer til å holde,men faen,det er bare 15hk det er snakk om..Jeg tror det kommer til å holde. Har tenkt på noe som dette: -Alu -Polyurethane -Stål Noen som har noen gode ideer her???:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 gasolin.no selger gummi som du kan lage foringer av. http://new.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=23&products_id=131&zenid=016a035c42ef5efa30f246c59891d6d3 Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Jettamaster: Har du noen formening om hvor hard den hardeste gummien blir? Blir de nesten metalliske i hardheten, eller mer som en litt forsteinet vindu-list? :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 eg har desverre ikkje prøvd produktet, så eg kan nok ikkje svare på det. men det står på gasolin at den hardeste er for foringer. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du har også en plast som heter oilon, det er nylon med smørende egenskaper, den burde være bra å lage foringer av :) Men er j¤%¤&"¤# mye hardere enn polyurethan, men desto lettere å maskinere. POM plast blir nok for hardt å vil sprekke........ Nei, har troen på OILON jeg :) Astrup fører OILON tror jeg...... Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Olion er like hardt som vanlig nylon... ikke noe snilt materiale for foringer akkurat. :) Sprekker først og flexer etterpå... :D ..og hvis ikke foringen gjør som nevnt over,så gjør karosseriet det (etterhvert). Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 skal du ha noe som er hardt, så er det jo uniballs som blir brukt i motorsport. men da bør du kanskje ha rørbærearmer og sånt. Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Stemmer imot Oilon jeg også, er omtrent like hardt som POM men det har en viss smørende effekt da. Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BangMazda Skrevet Juni 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg har laget foringer av PEHD 1000, ser ut til å funke bra det, selv smørende og litt mindre stivt en nylon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg