Gå til innhold

Volvo med bmw turbo motor

Ranger emnet


turbodude

Anbefalte innlegg

mellom aksling og stikkakslinger bestiller jeg hos Unicardang.

Vet ikke hvor jeg skal ta diffen fra ennå,kanskje wetterhus eller så importerer jeg.

Kan gi beskjed hvis jeg importerer:)

 

Unicardang eller gkn driveline som di nå heter er til og anbefale. bestilt mellom aksling fra di på en onsdags ettermiddag og torsdags formiddag kl 11 var akslingen ferdig, kjapt levert.

 

Prisen var heller ikke ille. jeg fikk en aksling til volvoen min som skulle tåle minimum 1200hk, kom på 9k med frakt og youk.

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Unicardang eller gkn driveline som di nå heter er til og anbefale. bestilt mellom aksling fra di på en onsdags ettermiddag og torsdags formiddag kl 11 var akslingen ferdig, kjapt levert.

 

Prisen var heller ikke ille. jeg fikk en aksling til volvoen min som skulle tåle minimum 1200hk, kom på 9k med frakt og youk.

 

Vi betalte ca 3K for Alu aksling i 3.1/2" fra statene... Med yoke og flens! Tror ikke den er så my svakere den heller! 6061-t6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betalte ca 3K for Alu aksling i 3.1/2" fra statene... Med yoke og flens! Tror ikke den er så my svakere den heller! 6061-t6

 

Det var billig ja.. er jo blitt ranet jeg da;) men måtte ha min overnatten da jeg skulle i bremsebenk, så hadde ikke tiden til og undersøke fra usa:usa:

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta liker jeg!

 

har ikke fulgt med så mye i det sist her, men dette er et bra prosjekt! hvordan stiller bt seg?

har vurdert en orginal m5 3,6 ltr, ev.t 4,4ltr v8'ern sjøl i 245'n jeg skal bygge opp, så er veldig interessert i å følge med på deg og hva du støter på av problemer. skal jo ha bruksbil (for'n far!) av min, så skal kunne dra henger og litt rask med den, samt bruke vettug med bensin og normal driftsikkerhet.

 

lykke til!

biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88)

biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dette var jo gull,skal bygge M50 motor i en 240 eg om ikkje så lenge(dog en B20 da men...),blir turbo på den også.

 

Bare fortsett å lag løsninger på div ting,så slipper eg å finne opp kruttet fleire ganger:happyhappy:

 

Den eksosmanifoilen din,er den sjøllaget eller? Virker som de fleste manifoiler til turbo på desse motorene går nedover,ikkje forover slik som din.

 

Hvilken komp har du på din nå? Hvilket trykk skal du ha? Er en smule skeptisk til spool-up tiden på den trippel k'en der,hehe...

 

Men keep up the good work,stikker innom denne tråden jevnligt og håper på masse oppdateringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår