turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Lurer litt på om denne turbo blir litt i største laget... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 tarox skiver og klosser forran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Motoren blir styrt av autronic smc og autronic cdi tenning. Det er igrunn så langt jeg har kommet hittil... Tar gjerne imot både ris og ros. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Grenrøret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Turbonetics wastegate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 blir nok rått det her ja, ser bra ut hittil. lykke til! Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan bli heftig det her... Kommmer sikkert på å gå styggbra og for en lyd i døm motorene! Er det en jävel av en KKK turbo el? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Kan bli heftig det her... Kommmer sikkert på å gå styggbra og for en lyd i døm motorene!Er det en jävel av en KKK turbo el? Jepp det stemmer,mulig den blir i største laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 blir nok rått det her ja, ser bra ut hittil. lykke til! Takk takk=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oldrens Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 dette kaller jeg voldtekt av volvo, du bruker ikke bmw deler på volvodukenukem Siter 1990 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbodude Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 dette kaller jeg voldtekt av volvo, du bruker ikke bmw deler på volvodukenukem Hehe den visste jeg kom til å komme,det samme sa en kompis av meg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 dette kaller jeg voldtekt av volvo, du bruker ikke bmw deler på volvodukenukem neivel så getrag girkasse fra BMW er tabu i volvo det altså???? Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 men nå er det ikke BMW som har getrag heller=P men BMW bruker jo de, samt Opel har brukt/bruker de også ;p Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo240 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 dette kaller jeg voldtekt av volvo, du bruker ikke bmw deler på volvodukenukem Jeg kunne glatt gjort det samme! Spørst om du er volvo etusiast eller samma f..... bare det blir gromt å morro! ;) Jeg ska kansje bygge opp en Ascona B. Men har ikke bestemt meg for om det blir volvo, opel eller cosworth motor.. eller om det er plass M5 eller Supra motor =p Men tida vil vise, mulig jeg alrdi kommer så langt... Sorry OT Blir bra det her forrsesten! Dette likte jeg :) Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 en volvo må da stå for egne krefter! hvorfor ikke bare hive dette i en bmw da? absolutt alle vet jo at dette blir feil, men ser jo fint og bra bygd ut så d skal du ha ros for;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg