phax. Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Hvordan er det hvis jeg skal bytte spiller i golfen? Er en 99 mod tysk importert highline. Har nå den flotte radio/kassett spilleren (standard din størrelse) og cd skifter baki. Tittet bakpå og regner med jeg trenger en iso-adapter.. Og er det sånn at alle 8 høyttalerne drives av spilleren, eller er det en separat forsterker en eller annen plass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Er nok spilleren som driver hele pakka ja. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ok, så da er det bare en iso-adapter som skal til altså. Det har de vel på de fleste bilrekvesitta sjapper, eller møller skulle jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Stemmer.. Ville kjøpt på bilrekvisitta, møller skal sikkert ha en liten formue.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg