anba89 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Da jeg prøvde å starte den første gang fungerte lysene og den laget lyd ifra seg når jeg vridde på nøkkelen, men det var liksom ikke kraftig nok til å få start på den. Da jeg prøvde noen timer senere var den helt død og ingen ting virket. Prøvde også å trille den i gang, men ingen reaksjon. Jeg er helt sikker på at ingen lys stod på over natten. Hvis det var batteriet burde det vel funket å trille den i gang? Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygvleo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 lad batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Er nok batteriet ditt det der. Er det ikke strøm i det hele tatt fungerer det ikke å trille i gang. Bensinpumpa må ha strøm Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ikke bare bensinpumpa som må ah strøm. Tenninga må ha strøm og dynamoen må ha strøm for å kunne begynne å lade. Bruk start kabler eller en batterilader som sagt av andre her. Du kan ha en strøm tjuv i bilen din. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg