Gå til innhold

Audi A4 96 modell TQ, Hva er denne verdt?

Ranger emnet


ganza

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vurderer å selge bilen min nå, men lurer på hva den egentlig er verdt? Den har gått 212000.

 

 

Bilen selges med full styling fra rieger, det vil si, frontfanger, sideskjørt, bakfanger, bakrutesenker og spoiler.

(bakrute senker er ikke på bildene.)

 

Bilen har middels sotet vinduer i bakruta og begge sideruter foran og bak.

 

Har akkurat montert 20" crom felger med dekk, helt nytt, kostet 24000.

 

Bilen er senket, justerbart bak.

 

Følger med alu vinterfelger med gode dekk.

 

Akkurat byttet bærearmer bak og frontrute på bilen, luftmassemåler. + har kvitteringer på ny clutch, div følere osv på tilsammen 40000 det siste året, det lille av rust blir tatt nå. Frontmontert intercooler kommer nå neste uke.

 

Bilen er akkurat EU godkjent, med kun feil i bærearmer bak, som nå er byttet.

 

Olje og oljefilter er akkurat byttet.

 

Bilen har skinn seter foran og bak. Med 2x12 kicker bassere i kasse bak, med kicker forsterker. Det er utgaven med bose sound system i bilen. Det følger med fjorårets alpine topp modell, med 7" touch skjerm og dvd spiller. Mulighet til å koble til mye ekstra.

 

Svart skinn interiør.

 

Bilen har cruisekontroll, 4x el vinduer, turbotrykksmåler, powerfilter, turbosmart dump, boost controller. Lexus baklyker, og svarte angle eyes foran med røde parklys :)

 

Kom med tilbakemeldinger på bilen også :)

 

DSC00048.jpg

DSC00049.jpg

DSC00047.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

 

syntes bilen din er veldig pen..

 

jeg vet ikke hvor mye du klarer å få for den. man sier jo at man ikke får noe større beløp pga styling og annet som er påkostet. Km standen begynner jo kanskje å dra på litt, men bilen går jo betydelig lenger..

 

du har jo en del utstyr i bilen, noe som drar beløpet opp.. bommer jeg helt hvis jeg sier 100k+?

 

Hvilken pris hadde du i tankene?

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at kilometer stander er litt lang, men leser at disse bilene går evig langt hvis man tar godt vare på den.

 

Mye er byttet, helt ny forstilling, bremser, bærearmer osv osv.

 

Men 100k er ikke det lite? bare anlegget kostet nesten rundt 30k med alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at kilometer stander er litt lang, men leser at disse bilene går evig langt hvis man tar godt vare på den.

 

Mye er byttet, helt ny forstilling, bremser, bærearmer osv osv.

 

Men 100k er ikke det lite? bare anlegget kostet nesten rundt 30k med alt..

 

lønner seg kanskje å selge bilen uten anlegg da, og selge anlegget etterpå.. kanskje gjelder det felgene også..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å legg deg på 120k, hvis du ikke synes det er for lite.. Så kan jo prisen diskuteres hvis noen er intressert. Men det hjelper jo når du skriver at du har bytta mye slitedeler osv, kan liksom banke litt i bordet å forsvare prisen litt.

 

Skal selge bilen min snart, og er heller ikke helt sikker på hvor jeg skal legge lista..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh... da har dem dotte masse i pris siden i fjor da.... opps..

en kompis av meg solgte en a4 tq avant 97 mod for 2mnd siden som var gått ca 220000km for 138k.. det var skinn, klima, fis, cruice. ingen ting påkostet

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohh... da har dem dotte masse i pris siden i fjor da.... opps..

en kompis av meg solgte en a4 tq avant 97 mod for 2mnd siden som var gått ca 220000km for 138k.. det var skinn, klima, fis, cruice. ingen ting påkostet

 

Husk at det var avant da.. Stiger litt i pris da..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello..

 

Jeg har en Audi A6 1.8T 2003 mod. vi hadde tenkt å selge den men de sa den var "Overkjørt" den hadde gått 140 000km, da vi skulle selge den, vi fikk ikke et tilbud på mer enn 160 000 kr. så vi vurderte å beholde den, vi hadde en Audi A4 98' modell, 1.8 T den hadde gått 105 000km, solgte for 80 000kr, du har bytta massse også i tillegg til at du har Quattro, så jeg vil tippe 130 000 kr. Lykke til videre i salget da.

 

Begge bilene fikk vi Takst på Møller Follo, Audi forhandler, du får ganske mye mer hvis du selger bilen privat..:respect

Audi A6 1.8 Turbo S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår