Gå til innhold

subben lukter brent?

Ranger emnet


Gjest sicarlse

Anbefalte innlegg

Gjest sicarlse

var ute å rånet i dag, da det plutselig begynte å lukte helvette i bilen min! det luktet brent, så jeg blei litt bekymra og prøvde å finne ut hva det var.

 

åpnet bagasjerommet, og det seiv røyk ut av bassportene på subkassa.

 

lurte egentlig bare litt på hva som hadde skjedd:)?

eller om det er noe problem å spille videre med den subben, så lenge det er lyd:D?

 

subkassa er av typen BILLIG, 350Wrms, pris: 450kr i sverige.

forsterkeren er av merket kenwood, og er på 1100W. 650RMS. MONO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute å rånet i dag, da det plutselig begynte å lukte helvette i bilen min! det luktet brent, så jeg blei litt bekymra og prøvde å finne ut hva det var.

 

åpnet bagasjerommet, og det seiv røyk ut av bassportene på subkassa.

 

lurte egentlig bare litt på hva som hadde skjedd:)?

eller om det er noe problem å spille videre med den subben, så lenge det er lyd:D?

 

subkassa er av typen BILLIG, 350Wrms, pris: 450kr i sverige.

forsterkeren er av merket kenwood, og er på 1100W. 650RMS. MONO.

 

Limet på magneten som har smelta tenker jeg. Husk med engang elektronikk begynner å lukte brent! SLÅ AV!

 

Vis subben din spiller bra så kan du vel bare bruke den! men ta det litt med ro, ellers har du den ikke lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

den kosta 400kr.. så jeg gir egentlig faen.:) men det går fint å spille da? det er ingen ulyder elr noe som helst.

 

og elektronikk, da sikter du ikke til subben vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

må vel nesten si målet mitt er å ta livet av den. alt av bagasjerom skal bygges om til anlegg. med nye subber og.

blir litt overraska hvis Kenwooden min klarer å ta livet av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja hvis kenwooden virklig er på 650 W rms som du skriver.

bør den kunne klare og ta livet av en billig subb på 350 skryte W til 450 skr.

 

men har da sett folk kjørt livet av subbere for moro skyld og oppdaget att forsterkeren gikk fillfløyta når subben ga opp.... Da er det ikke fult så morro mere..

Tj....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

oi da... er ikke cadence:) er noe anna jall... det er av typen billigelementer:)

 

Edit; caliber heter det:)

 

og kraftigere kabler?

har 4gauge som strømkabler.

og 4mm2 kabler til sub.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår