*volvo240gl* Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Da begynner jeg på en tråd om bilen min da.. som mange andre har gjort! men denna tråden blir nok bare oppdatert når lommeboka blir oppdatert da! hehe.. hva blir gjort på denna 2førrn da? pusses ned. sparkel og sveising. sprutsparkles. lakkeres rød. hvite blinkers. bytte fra beige til blått og svart intriør. skal frisere motoren. bytte til 4trins overdrive kasse fra 5kassa. 85 speil. high jackers bak. rockford fosgate basser. + mer.. bilder: det var da jeg hadde kjøpt den. så kjøpte jeg meg en dele bil.. en volvo 244. da var pussinga igang! ille kjedelig arbeid men.. hehe måtte bytte den ene skjermen på grunn av iverig glassfiber bruk fra andre eier! mer bilder kommer etter hvert når jeg skjønner den nett sia og når jeg får meg noe kamera og ta bilder med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 flott med snutefront og turbofelga! håpa du skal fjerne jallateipen og streameren. Det er opp til deg, men eg syns ikkje det ser bra ut. Gå for clean look, så har du en vinner;) Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Dette kan jo bli en bra kjerre etterhvert, men ta deg en tur å kjøp en pussemaskin så går det fortere å pusse! :D Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkmokkTurbo Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 "Elsker" den snuta der.! Volvoen ser mer voksen ut med den.! Siter 1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut. 2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hehe.. snute fronten og turbo felga er av. har fått taki orginale volvo felger som er på diminsjonen 235/45/17! skal legga ut bilder av døm også... å det snute panseret er til salgs vis noen er intrisert! har også masse andre volvo deler til salgs.. ta kontakt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 snut panser er stygt.. detta er jo krem vogn da;) hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 fikk sveisa litt rust i dag på kanalen og det ble bra:D jaja dahl detta blir kreem bil vettu:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 klart det blir det.. kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Den tapen er noe av det styggeste jeg har sett!!! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 hehe.. pepita tapen? ja det er jalla men må jo ha litt ta den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Få opp noe bilder da!:P Gjerne bilder av felgene du pratet om,.. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Her er felga mine! det er en skade i denna felgen men det får jeg fiksa. 235/45/r17! Måtte bytte dører fordi de andre var fulle av rust! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emildahl Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 gjett hvor han har fått tak i di felga og døra a??:D meg seff;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 gjett hvor han har fått tak i di felga og døra a??:D meg seff;) litt mer stolt nå, så blir det bra.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*volvo240gl* Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 hehe.. jada emil! kjøpte det ta deg.. men rustfritt var det ikke! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg