Gå til innhold

RÅ 245 til salgs, sjekk denne!!

Ranger emnet

ovlov86

Anbefalte innlegg

dæven er en skikkelig sprek volvo dette :D hadde jeg hatt penger så tror jeg jeg hadde kjøpt denne. må være den eneste i norge med Big Block ennå.

naboen driver bygger big block i volvoen men den er ikke ferdig så regner kanskje med dette er den eneste i norge kanskje.

Navn: Ole Andre Roer

Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :)

er det noe dere lurer på så spør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godkjennt bigblock er mer skjeldent, men godkjennt 240 med smallblock som deretter er byttet ut med bigblock er mer populært :D

men det er jæ--- trangt om plassen når man prater bigblock.

denne er nok godkjent med big block ja.

måtte skjære ut av begge hjulbuene og flytte torpedoveggen 15 cm bak...

får nesten håpe at d er en mer voksen fyr som kjøper denne og tar godt vare på den, til jeg har råd til å kjøpe den;)

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt en gammal 240..å 120lapper..hoho..

Så den bilen på Hokksund treffet var det vel.. i 04 tror jeg.. da var motor rommet som avbildet å JÆÆVLI fantete utvendig..så ut som den var spraylakka... å tankpåfyllinga var bare skjært ut å hengsla me noe biltema sjafs å magnet for låsinga..

Men ser jo meget pen ut på bildene nå.. bilen er vertfall godkjent me 700Cid..vognkortet lå i ruta..Bøst :)

Bruker heller 120k på en strøken Amazon 122Sport azz..

Min mening da

70`144,99`MB 220Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt en gammal 240..å 120lapper..hoho..

Så den bilen på Hokksund treffet var det vel.. i 04 tror jeg.. da var motor rommet som avbildet å JÆÆVLI fantete utvendig..så ut som den var spraylakka... å tankpåfyllinga var bare skjært ut å hengsla me noe biltema sjafs å magnet for låsinga..

Men ser jo meget pen ut på bildene nå.. bilen er vertfall godkjent me 700Cid..vognkortet lå i ruta..Bøst :)

Bruker heller 120k på en strøken Amazon 122Sport azz..

Min mening da

Godkjennt med 700 CID...?? Da snakker vi 11,5liters motor altså...?

242 V8

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider