stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Fikk en herlig start på en fredag ja.. :( Bilen min er på reg.reim bytte idag så jeg måtte låne bilen til min bror. (exylon på forumet) Kom meg halvveis på jobb da jeg møtte en trailer som kom fort og veldig nær gulstripa. Lufttrykket (ellerno) av denne gjorde at panseret åpnet seg og smalt hardt i taket. Dette endte med bøyd panser, knust frontrute og tre fine små bulker i taket samt en rime etter fronten av panseret over hele taket.... Det verste jeg noen gang har opplevd med en bil må jeg si. :( Og veldig kjipt siden det ikke var min egen bil, og at bilen er til salgs og at han endelig hadde fått kjøper på den... Har mest lyst til å bare grave meg ned akkurat nå.... :o :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 uff, hørtes innmari døvt ut. åssen bil er det? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Hersker Hans uff, hørtes innmari døvt ut. åssen bil er det? http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=17785&highlight=audi+80+quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Slik som kan skje det vettu Stig Are... Synd med bilen, men forsikring ordner vel det der greit så. Gikk jo bra med deg skjønner je. Også var det bare en "gammel" Audi... he-he :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Don T Slik som kan skje det vettu Stig Are... Synd med bilen, men forsikring ordner vel det der greit så. Gikk jo bra med deg skjønner je. Også var det bare en "gammel" Audi... he-he :cool: Ja det gikk greit med meg. Klarte da å holde bilen på veien og stoppe.. men ja det var ikke helt greit. Mørkt ute og plutselig PANG! jeg ser ingenting.... skjønte ikke helt hva som skjedde med en gang.. kunne gått verre ja.. :) Gammel audi ja.. men kjett uansett.. men det ordner seg vel tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 er no dritt å lukke panseret før du reiser avgårde? :D :D :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR er no dritt å lukke panseret før du reiser avgårde? :D :D :D panseret var lukket det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Sinnsykt kjipern, men du rakk ikke ta reg.nr til lastebilen? :P hihi. Eller bevisste dette en svakhet ved bilen? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Precious Sinnsykt kjipern, men du rakk ikke ta reg.nr til lastebilen? :P hihi. Eller bevisste dette en svakhet ved bilen? Ja jeg rakk jo virkelig det. Nei jeg hadde nok med å prøve å holde meg på veien jeg. Morsomheter kan dere holde dere for gode til i denne posten. Sett dere inn i situasjonen selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 jada, vi føler med deg.. :) bare vær glad det ikke var din egen... :D du kunne tatt en rally spesial da, og kjørt hele veien med panseret slik... bare kikket ut av sideruten... så det på rally på nrk en gang i tiden.. hehe.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by ThAMaZTeR jada, vi føler med deg.. :) bare vær glad det ikke var din egen... :D du kunne tatt en rally spesial da, og kjørt hele veien med panseret slik... bare kikket ut av sideruten... så det på rally på nrk en gang i tiden.. hehe.. Det var min bror sin bil så det hadde nesten vært bedre om det hadde vært min egen. Å låne bil og dette skjer er ikke noe gøy i det hele tatt. Kjørte langt nok med panseret åpent syns jeg.... var ikke akkurat noe bra sikt.. men nytt panser er straks bestilt og frontrute går greit. Så det ordner seg. Men det er jævli kjett uansett utfallet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Spørs om ombyggingen til b4 panser ikke var så god da :rolleyes: Men veldig kjedelig sak ja.. Får ta en ekstra fest i helga da:D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Kjipt å høre, slike ting er alltid like festlig! Spesilet når det ikke var noe du kunne gjøre for å unngå det som skjedde! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Føler med deg! Du må ha hatt utrolig uflaks. Men tror egentlig du skal være glad for at det ikke var bilen din. Da reparasjonen ville kostet 10x så mye på din. Vis du vil så kan jeg eventuelt sette deg i kontakt med folk som fixer skaden. Eventuelt samme karen som ordna din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by SeVen Føler med deg! Du må ha hatt utrolig uflaks. Men tror egentlig du skal være glad for at det ikke var bilen din. Da reparasjonen ville kostet 10x så mye på din. Vis du vil så kan jeg eventuelt sette deg i kontakt med folk som fixer skaden. Eventuelt samme karen som ordna din. Ja jeg hadde veldig flaks egentlig som i det hele tatt klarte å holde meg på veien. Det som er det verste er nok bulkene på taket. Ny frontrute og nytt panser er greit. Men det ble 3 fine bulker på taket som er det verste. Om du kunne høre med noe kontakter av deg hadde dette vært flott!! TUSEN TAKK om du klarer det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg