slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Filteret på e-motorene sitter som kjent i motorrommet. Hva er så dingsen som sitter like etter pumpa under bilen? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Filteret på e-motorene sitter som kjent i motorrommet. Hva er så dingsen som sitter like etter pumpa under bilen? Trykkakumulatoren Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 og hva er dens misjon? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 og hva er dens misjon? den hjelper på varmstart... bare la den være der.. Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ja, men jeg bruker pumpe fra k-jet på b230fk. Grunnen til at jeg spør, er at motoren henger litt (mager blanding?) når jeg ruller ned en bakke i gir, og så gir på. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ja, men jeg bruker pumpe fra k-jet på b230fk. Grunnen til at jeg spør, er at motoren henger litt (mager blanding?) når jeg ruller ned en bakke i gir, og så gir på. Bensinkutt kalles det. Det er en finurlig ting som er der for å spare miljøet, og drivstoff. Bruker å forsvinne ved chipping (hvis chip produsenten har fjernet det i softwaren). Ang. den trykk akumulatoren under bilen, så er det bare å fjerne den på en motor med el. innsprut, har ingen misjon der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ahh, mange takk for svar. Med andre ord så er bensinkuttenb der "helt naturlig" og ikke noe jeg introduserte med å sette på k-jet pumpa. Burde jeg fjerne trykk-akumulatoren, eller kan den stå der til pynt? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Kan godt stå der. Men bør fjernes hvis du skal trimme mye. Strøyper vel flowen litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Endte opp med at jeg fjernet trykkakumulatoren, da jeg fikk bensinkutt hvis jeg holdt høyt turtall med maks ladetrykk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Løsningen heter chip:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Har chip, bsr ett eller annet på innspruten. Ingen tenning-chip dog. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg