Gå til innhold

Ny bil i 80 000kr klassen

Ranger emnet


cas

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ny bil i 80-90 000kr klassen.

Har mer eller mindre bestemt meg for stasjonsvogn grunnet god plass.

 

Kriteriene er

 

- Greit utseende

- Romslig

- Noe å stille opp med under panseret

- Firehjulsdrift

- Lite rust (audi har galvanisert karosseri)

 

Har sett mye på Audi A6 og S4, men gikk glipp av en S4 for litt siden, og har ikke funnet noen potensielle vinnere etter det.

 

Bilmerke er ikke så viktig, så lenge den fyller kriteriene og havner i min prisklasse.

 

Noen som har noen tips og\eller anbefalinger å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10484823&sid=xz9a_aOxBy7990718

 

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10457852&reference=2/104/578/52_1182734093725.jpg&adheading=Audi+A6+A%2C+Q%2C+2%2C0+140hk+Stasjonsvogn+1995%2C+220000+km.%2C+kr.+89.000%2C-&sid=xz9a_aOxBy7990718&adTypeId=20&WT.svl=Minibilde

 

mitt valg hadde Audi 100/A6 C4. De to over har 2.6L og 2.0 på 150 og 140hk. begge 4x4. Har ikke prøvd noe av disse motorene så kan ikke si hvordan de er, men 2.6litern vil jo bruke en del mer suppe en 2litern + at den har bare 10hk mer. du får de også med 2.8liter med 174hk. Og de har selvfølgelig galvanisert karosseri.

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Subaru? De er billige (Du får mye bil for pengene),har bra firehjulstrekk og hvis du velger den første modellen så kan den ha litt utstyr. Problemet her blir under panseret, for den vanlige 2.0-literen blir gjerne litt daff, men du får disse bilene med Turbo og 2.5 liters motorer.

 

1998 Subaru Legacy GL

 

1996 Subaru Outback 2.2

 

USA-Import, derfor blir det ikke så stor motor og fullt så mye utsyr, men det er litt ekstra til hva du får i en vanlig Legacy.

Kjøper du denne kommer du fram uansett!

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår