Recaro Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Er det bare meg eller har andre også problemer med og få Hyundai`en sin i revers.? må ta og kjøre girspaken frem og tilbake i andre gir før jeg kan sette den i revers, den vil liksom ikke smette i revers med en gang.. Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 høres ut til å kunne være syncron ringene i girkassa,eller teflon kula som sitter på overføringen :) gått langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 høres ut til å kunne være syncron ringene i girkassa,eller teflon kula som sitter på overføringen :) gått langt? egentlig ikke. har bare gått 122 tusen... Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enga97 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Er det bare meg eller har andre også problemer med og få Hyundai`en sin i revers.? må ta og kjøre girspaken frem og tilbake i andre gir før jeg kan sette den i revers, den vil liksom ikke smette i revers med en gang.. Har samme problmet på min - vil ikke i revers uten litt overtaling. Tok dette opp med forhandleren på 1 års service, og kunne merke en forbedring etter det. Men nå i det siste er det tilbake til overtalingen igjen. Har sejkket litt rundt på utenlandske forum, men finner ingentig der som tyder på at dette er et generellt problem (men så går det for det meste biler med automatkasse i Statene da...) Siter Du har to lykkelige øyeblikk med en gammel bruktbil - når du får den, og når du blir kvitt den igjen '06 BMW 118d '08 VW Passat Blue Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 ..begynner og å merke litt til dette. min er gått 174K Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 tips: sett den i 4. gir før du setter den i revers:)med mindre det er selve overføringa som er problemet vil det gå mye enklere Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recaro Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 oki, takker for svar... En jeg kjenner har en hyndai Sonata, og han satt på meg.. så når jeg måtte ta den fra revers til 1/2/3/4 gir så sa han: " du har det problemet du også" så tyder på at det er ett problem med disse bilene.. men,men så lenge jeg svipper innom noen gir først så funker det bra, men rett fra første til revers går sjeldent.. Siter - "97" Hyndai Coupe, 2.0 140 - "89" modell fotgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Ville nok tatt en service på det.. hadde det prob på gamle kassen min.. Er nok en liten svakhet med syncron-ringene "våre"... Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg