J.A.L Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 du er flink til lakkere assaa jarle:P blir vel bra etthvert det her vel? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 DER var`n ferdig ;) Når jeg ser bildene av bilen din får jeg lyst til å lakke den blå igjen altså! Passer utmerket! Men, nå har jo du kapra den fargen for en stund :S Syns fremdeles du trenger noen coilovers jeg har.. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 J.A.L.: Haha, du er ikke så værst selv! :angelsmili: Sindregutt: Trenger vel strengt talt diff før jeg trenger coilovers :P Kim: Kommer med en gang jeg får fikset diffen! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 forbanna vannutskiller hørte jeg jal si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Effektlakk hørte jeg jøda si. :spin Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffe Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 jeg likte ikke disse bilene før jeg så din ferdig lakka. Kjempe jobb!!! Fikk faktisk lyst til å bygge en sånn bil jeg også Siter Jobber som Plast Mekaniker på heltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det er ikke min på bildet til Sindre, hvis du lurte.. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 nydlig lakkering ;) så iallefall veldig bra ut.. rx-7 er fin bil, begynner vell å bli litt sjelden også den gamle typen...langt har den gått? Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 Det originale speedometeret står på 125. Sitter mazdaspeed instrumenter i den nå med 170 000 miles. Tipper den har gått rundt 135-140. Motor har gått 7-8 000. Som sagt, bildene lyver endel om lakkeringen :) Men takk takk! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ja... endel:pray :pray :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 Jaja, da var vi ferdig med kveldens skruing! Klokka er nå 04:12, og jeg skal opp 7 på banekjøring på gardermoen! God natt! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 drifting eller?? på snø?? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Bilen vurderes solgt.. Kjente feil med bilen: *Dårlig med lakk på skjermer, fangere og panser *Noe galt med starteren. Vil ikke dra skikkelig rundt. Prøvd med nytt batteri, så er vel no jordingsgreier. Bare jokker rundt. *Vakuumlekkasje på motoren. *Bruker MYE bensin (ikke en feil, wankel:P) *Dårlige hjullager *Sveisa diff som synger i pinjonglageret *Diverse skjønnhetsfeil *Begynner å bli lite med klosser *Lysa er festa med sølvteip *Skruene til skjermene er knekt. (i bunn) *Dårlig hjulvinkler (sikkert no skeiv spindel eller en dårlig foring) Og sikkert mye, mye mer... Elsker og HATER!!!! den bilen her.. Men den koster mye å ha i drift, og jeg er student.. Alternativet blir å ikke bruke bilen, men at den står til jeg blir lærling. :( Føler med masse problemer, noe deler, alufelger på sommer og vinter og jaggu kan du få en skvett på tanken - akkurat nok til at du kommer deg til bensinstasjon. Du får også en ærlig handel på kjøpet :P Kan jo forsåvidt nevne det som er bra: *Blir lakkert ferdig før salg da jeg har lakken stående. *Ny reim for vannpumpe og dynamo *Kjørt siden sept. med sommerdekka, så de er helt greie *Nettopp bytta olje og filter *Nytt bensinfilter *Bra stand på interiør Gi bud. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hehe nå begynner du også? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Gjør visst det.. Får se om det er no interesse... Hvis ikke blir den bare satt på vent. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg