Gå til innhold

RS styling til A4

Ranger emnet


Atlinho

Anbefalte innlegg

Okok, men en ting. Når jeg sier at jeg skal kjøpe orginal fanger til bilen min, siden fangeren min er ødelagt, så spør folk meg hvorfor jeg ikke kjøper en annen type frontfanger, f.eks. rs-fanger. Mange som mener det er billigere, men det skjønner ikke jeg. Ny orginalfanger til A4'en ligger på 1900,- på NBS hvis jeg ikke husker helt feil. Skal jeg opp på en rs-fanger så må jeg betale opp mot 4000,-(?) så da skjønner jeg ikke helt hvor folk har det fra at orginalfangeren er dyrere.

 

Noen som kan svare på det?

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg egentlig ikke helt vet:P Synes orginalfangeren er ganske fin og så, hvertfall hvis en får senket bilen litt osv. Men måtte høre, for dersom rs-fanger hadde vært billigere, kunne jeg like greit vurdert denne for den er også fin;)

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, ikke kjøp noe rieger dritt... kjøp heller s4 fangeren eller rs4 fangeren originalt. Audi har kanskje de penest stylede biler i s utgavene sine, hvorfor kødde opp bilene slik at de ser ut som halvferdige objekter. A4 med m3 billig cromspeil, hvite baklykter etc nei nei nei..

 

Tror du missforstod meg. Har ikke planer om å kjøpe noe jallastyling nei. Har lyst til at det skal være stilrent og flott. Skal ikke dra til med værste stylingen, for det synes jeg ikke er noe fint på audiene. Jeg liker A4'en såpass godt som den er.

 

Og det du sier om m3 billig cromespeil og hvite baklykter og sånn: IKKE FAEN :op: Kunne ikke falt meg inn :op:

 

Mest sannsynelig blir det å kjøpe orginal A4 fanger, men jeg ville høre litt rundt først for å se ann hvordan det var:)

 

Begynne å rette på bilen i dag forresten:)

Audi A4 1,8 rettet opp, og igjen kjørbar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår