Richard F Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 For min egen del er det morsomt å vite hvorfor dere bruker penger på noe sånt, sikkert mange andre som lurer på det samme. Ja, det lurer jeg virkelig på .. Er det ikke morsommere å sette fyr på de pengene? Syns 1000,- virker litt bortkastet, men sikkert en artig sak for de som vil ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 jævlig hissige noen her er mot turbotimere! er det en 13c eler morken t3 turbo er jeg enig i at det ikke er noe særlig da timeren koster ca like mye som en ny turbo, men sånn som på min, er det 1mm restriktor på olje inn..da er det faen ikke mye "slagg" som skal komme før det tetter seg igjen, og vips så ryker en hau med tusenlapper.. så for de som har en turbo med mening i er det jo en billig forsikring, og en 1000lapp i dag, hva er egentlig det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 og en 1000lapp i dag, hva er egentlig det? 1 dags arbeid etter skatt? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 Eller bare betale 260 kr http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_146&products_id=305 Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2009 anbefaler ALLE å holde seg langt unna det der! flere som har fått seg overaskelser med slike "ett eller annet-style" kopi timere.. en på jobb fikk ikke start på bilen en mårning han skulle på jobb, for timeren slo på tenninga, og tappa batteriet over natten(batteri om ikke ødelagt, hvertfall godt svekka etterpå) mens en annen fant bilen ståendes på tomgang etter 1.5time, der timeren også hadde hengt seg, og ikke tok tenninga. nye hks timeren koster 70-90usd, i samma designet som boostcontrolleren, nøytralt og stilreint, og ser "kvalitet" ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 anbefaler ALLE å holde seg langt unna det der Ja, kan godt være det, men det "kan" jo å være ett enkelt-tillfelle og da. ____________________ Men det jeg lurte på er hvordan man skal koble denne turbotimeren? Det er en rød,gul og en blå kabel + to mindre kabler som er brun og svart. Hvor skal disse forskjellige kablene hen? :helpme: Jeg prøvde meg frem litt, med mindre hell. Jeg kobla den gule fra timeren, til(tenningslåsen) den orange(den det er strøm i), og rød fra timeren til konstant +. Å den tynne svarte fra timeren til jord. Så mangler jeg den blå fra timeren som jeg ikke har peil på hvor skal hen.¨ Fikk da på timeren, men kom ikke så mye lengre. Så kan noen hjelpe meg litt på vei, da jeg ikke har funnet så mye hjelp her på forumet. Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Ingen? Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hva skal du med dette?!... kan du ikke heller bare kjøre rolig etter grisekjøring eller vente i par min. før du slår av?!.. Invester heller penga dine i en BRA Eksostemp måler, enn turbotimer! Waste of moneeeeeeeeeeey Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Eller bare betale 260 kr http://kimmit-sport.com/e-shop/product_info.php?cPath=129_146&products_id=305 haha ja.. en helt BRA turbotimer koster lissom 800spen.. her får du en til 260.. hvorfor ikke?.. er du heldig så er bilen fortsatt der du satte den fra deg når du kommer tilbake Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flaten 87 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 (endret) hva skal du med dette?!... kan du ikke heller bare kjøre rolig etter grisekjøring eller vente i par min. før du slår av?!.. Invester heller penga dine i en BRA Eksostemp måler, enn turbotimer! Waste of moneeeeeeeeeeey Det var ikke din mening om dette jeg ville ha Men litt hjelp til å prøve å få dette til. Endret Februar 16, 2009 av Flaten 87 Siter Wolkswagen Golf 1,9 TDI 02' Ford mondeo 95' Citroen AX 4*4 96' Volvo 745 tic 87' B230ET Volvo 740 86' B230A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Meg bekjent finnes det også noe som heter turbo-saver som er en oljetrykktank som gir turboen olje etter at motoren er stoppet. Kilde: http://www.klracing.se/lbcool.htm Asim fant en gang en lignende tank, bare at den er ment å bygge opp, lagre og frigjøre et oljetrykk for bruk ved kaldstart. Skulle vel hatt begge. Best å ringe Mario Bros! :D Litt sengelektyre: http://www.halfbakery.com/idea/Turbo_20Saver Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Det var ikke din mening om dette jeg ville haMen litt hjelp til å prøve å få dette til. Når du først har vært så flink til å klare å finne frem denne controlleren på nett, så har du sikkert fått med en bruksanvisning? Og så langt jeg kan se har ikke du lese og skrive vansker som 92% av de andre idiotene på forumet her, så jeg regner med at du klarer å lese deg frem til hvor de 5 kablene skal vel?! en skal på håndbrekket ditt, en skal på +, en på -, en på tenninga di og den siste er vel noe option, varierende av hva slags controller dette er Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Sier bare : Blingfaktor =D Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg