Gå til innhold

Kjøpt meg Rover 620ti

Ranger emnet


kimruben

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

bare så du er advart, du mister effekt på det luftfilteret ditt.

 

disse motorene/turboene produserer noe sykt med varme, og uten batteri til bagasjerom konvertering og/eller cold-air boks for filteret ditt, så mister du effekt.

 

det er _veldig_ mange som har testet ut dette i england, gå å les på http://www.rovertech.org.

 

men ellers finfin bil :)

 

hva er fargekoden på din? så nesten litt ut som min, min heter HAF, pearl british racing green

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

en ting jeg kan anbefale også til disse, er Mongoose rustfritt eksosanlegg fra cat og bak.

 

kjøpte det til min, kostet meg 5,5K inkl. frakt :)

 

ble en rå lyd, ikke noe overdådig lyd vel og merke, men akkurat passe til denne bilens noe anonyme utseende :D

 

 

har hatt uflaks med min, toppen sprakk i høst...:/

så pratet med noen folk på rovertech forumet og fikk sendt oppover en komplett topp som var gått 125K km, kostet meg 2400kr inkl. frakt..:D

..bare ny topp kostet 25,5K her i norge uten kammene eller noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

har fått et problem nå, feste til demperen i bånn, den bolten som sitter der knakk når jeg skulle montere senkesett, det gikk veldig bra foran , men bak knakk den tvers av, så bolten sitter igjen inni foringa. noen forslag til å få den ut, sitter bom fast, har fått ut demperen, men mangler å få ut resten av bolten????

bil/er: - 2000 vw passat 1.8t highline

- 1996 rover 620ti

- 1989 vw golf 2 1.8L

- 1987 ford granada 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår