lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Siden jeg ikke finner den gammle posten må jeg lage en ny en :( I den forrige posten kom vi fra til at det kom mer bass hvis jeg lagde et hull i hattehyllen bak . Men hvor stort burde det være ?? Noen som har noen bilder ?? Vil helst få det til åse noen lunde pent ut .. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Lol , nå så jeg den .. heheh men jjaja Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 I den golf'en... Er det ikke en slik papp hattehylle der? Som følger med når du åpner bakluka. I såfall bør det være nok åpning der fra før. Men om det er slik at du trenger å lage en åpning, kan du lage så stor du overhodet har mulighet til. Og så kle igjen hullet med tynnt høytalerstoff. Så ser det pent ut, i tillegg til å virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jo det er en sånn tynn grei , den går nesten helt frem til luka , kanskje 3-4 cm åpning .. Er det nok eller trur du jeg vil merke stor forskjell hvis jeg lager et sånn hull ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Prøv først uten å gjøre noe som helst. Så tar du vekk hele greia... Og om det er merkbart forskjell, så kan du begynne å skjære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 skaff deg et bass refleks rør på ca 100mm skjær ut et høl ca på midten av hattehylla. borr 2 høl rett gjennom røret og hattehylla og strips det fats. hvid du ikke vil gjøre det då kan du alltids ta og borre to hull i bass røret på undresia av hattehylla og tre en et langt objekt gjennom.det er alltid litt mod det der.du finner vel ut av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 det beste er nok å ta bort hattehylla. Skjønner ikke at denne kan dempe så mye. hattehylla mi er av 20mm mdf og det er ikke åpning opp. helt tett. dempet ikke i det hele tatt. dette er i en kadett gsi Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg