Gå til innhold

NRK: Ungdom og Burning! din mening?

Ranger emnet


fast_740

Anbefalte innlegg

hahhah ungdommer konkurerer om å lage de mest avanserte bremsesporene LOL genialt

 

hahaha.... :D

 

Var iallefall en på den videoen som hadde litt oppi hue :)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Børning er jo dritgøy da.

Kjøreskolene støtter faktisk mye av "galskapen" ungdom fåretar seg i trafikken.

Folk jeg har snakket med fra trafikkskolene mener det er bare bra å drive å slædde og hærje litt, så lenge man har en viss kontroll over det man holder på med.

Lærer seg å kontrollere bilen, hvis det skulle oppstå situasjoner.

Hvis man kommer kjørende, og det kommer en unge brasende ut i vegen, og du er nødt til å svinge unna i en hellvetes fart.

Da er det ganske greit å ha såppas med skills at du ikke snurrer og lander i grøfta eller noe sånnt

 

Hvis det hadde blitt legalisert med en slags form for børning/herjing, så hadde det kanskje demnet opp for annen aktivitet, som å drive å kjøre maksimalt på vanlig svingete landevei.

Får det samme kicket da som når du driver å hærjer i rundkjørineg, parkeringsplasser, etc...

 

Politiet kan bare gå å legge seg.

De er en jeng soskopper som egentlig ikke har peiling på noen ting som faktisk fremmer bilkulturen og som faktisk kan være morro og samtidig fremme trafikksikkerheten.

Kommer der i svære stuffede uniformer og leker cowboy og lyser vilt rundt seg med lommelyker!!(hvorfor gjør de det egentli??? blir så inni hællvete forbanna på den derre arrogante hersketeknikken med de hellevetes lommelyktene)

Finnes det ikke en jævli ærlig og redelig politimann igjen i Norge eller?

Kjenner to litt eldre karer som kjører UP, og en politidame, som kanskje kan finne på å kanskje muligens å ha et ørlite snev av foruft på enkelte gode dager!

Er det bare idioter som kommer inn på politiskolen for tida?

 

Norges politistyrke er vel mer som en voldelig versjon av den svnske politi/komedi-filmen "KOPPS".

De har for lite å gjøre, så de lager seg en sak for å ha noe å finne.

Dreper gjerne folk for en god sak de gutta der tror jeg. Henviser da til den episoden der de tok livet av en invandrer i Trondheim. (En snill en også faktisk)

 

Har begynt å bli litt redd for politiet i det siste jeg, de kan tydeligvis finne på hva som helst.

 

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/08/502940.html

http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/09/12/476501.html

 

Disse linkene sier vel det aller meste om politiets praksis her om dagen.

Med denne saken røk absolutt ALL respekt fra meg for Norge som retsstat.

 

Dette var egentlig veldig off topic, men vi må vite hvilke folk vi egentlig har å gjøre med!

 

Drap på tilfeldige invandrere om dagen, trakasering av ungdommer i bil om kvelden.

Blir ikke bedre enn det vel?

 

Har Norge blitt en politistat slik som "den tredje verden" nå?

 

Vil ha tilbake den tiden at politiet var her for å hjelpe folk, og ikke prøve å gjøre livet surt for folk med å overdrive og misbruke den makten de faktisk er blitt tildelt.

 

Håper at utfallet av denne saken fører til en aldrig så liten endring i politivedtektene, som kanskje er litt for romslige, og kan misbrukes.

Ta fra dem litt av makte, og send på kundebehandlerkurs og smilekurs.

Da tror jeg mange i Norge ville fått mer respekt for dem, og Norge hadde blitt et enda bedre land og bo i.

 

Hilsen skremt.. (håper ikke politiet ser denne posten.

Da risikerer jeg vel å bli tatt med på det lokale lensmannskontoret for en omgang med real juling av 5-6 mann)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger du lover og regler slipper du faktisk å ha noe med politiet å gjøre da Skurk.. Men ikke for det, noen av de kvinnelige politibetjentene jeg har sett skulle gjerne fått lagt meg i bakken iallfall!

 

Apropos burning/sladding; på vinterføre kan det jo være helt greit å trene på å håndtere bil med skrens eller sladd (har hatt nytte av det selv). Burning derimot, simpel glede for simple mennesker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

simple mennesker snakker du om da som kjører møkka-opel. Har ikke stemmerett dem igrunn etter min mening...

 

tilbake til topicen, han var jo den mest geniale bensinstasjon-mann jeg noen sinne har sett! kjøreskole-læreren hadde noen br poeng. Men Politimannen var jo HELT bak mål stakkar!! Han kunne gått hjem og lagt seg ass... taper!

 

Men var det ikke han som hadde "gode kjennskaper til burning" han gutten i BMWn som var han samma som hadde lagd filmene a?

 

forresten så er det moderne kunst og meget pent med "bremsesporene" som blir etter at du har lagt igjen en ryker eller to...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger du lover og regler slipper du faktisk å ha noe med politiet å gjøre da Skurk.. Men ikke for det, noen av de kvinnelige politibetjentene jeg har sett skulle gjerne fått lagt meg i bakken iallfall!

 

Apropos burning/sladding; på vinterføre kan det jo være helt greit å trene på å håndtere bil med skrens eller sladd (har hatt nytte av det selv). Burning derimot, simpel glede for simple mennesker..

 

Hvis en er glad i bil, og har vært int i å skru, og kjøre moped, skru og kjøre bil, så skjønner du faktisk hva vi mener! Det skulle vært lov i visse forhold. Hvis det ikke forstyrrer noen, det ikke er farlig for andre mennesker/biler, så burde det vært lov! MEN, så er det noen forbanna trangsynte mennesker her i verden også da, som ringer til politiet å melder deg om du sladder og burner på en parkeringsplass! Bedre det, enn å vanke rundt i by`n, sloss og bråke!

 

Her i skien burde politiet ha mere nok med å ta alle de gangsterene, og søppelhuene istedet for å ta oss bilinteriserte.

 

Det er farligere å kjøre på vinteren enn å kjøre om sommeren!

Du har MYE mer kontroll over bilen nå, enn når vinteren kommer.

Å kjøre fort er en mye farligere situasjon, enn å burne!

 

 

Men den loven tror jeg blir j*vli vanskelig å endre, så vi må vell fortsette med det! Så politiet får penger til juleribba og akvitten i år også!:ass:

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare prøver å se for meg en hel haug av ungdommer i en bil i hundreoghælvette for å hive på bremsen og røske og herje med ratte for å lage de mest avanserte bremsesporene mens de fniser som noen fjortissjenter som nettopp har funnet ut hva de kan se på internett

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser veldig positivt på burning, så lenge det skjer forsvarlig.

 

Da lærer man seg å kontrollere bilen i ukontrollert tilstand. Kommer man da i en situasjon i trafikken hvor bilen havner i ukontrollert tilstand, kan det redde liv å ha erfaring med hvordan bilen oppfører seg!

 

Ser også hvem som havner i grøfta på vinterstid; det er dem som alltid har kjørt som om sensoren satt ved sien av!

 

Men burning i traffiken, hvor det er andre rundt, er forkastelig!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stå omtrent stille på et sted og spinne så røyken velter ut er vel ikke akkurat særlig lærerikt..

 

Men jeg er enig, det er helt latterlig å ta lappen fra noen som sladder og "leker" litt på f.eks. et opplyst og åpent industriområde om vinteren. Om sommeren er en litt annen sak, da det både blir mye mer støy og hastigheten blir høyere..

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger du lover og regler slipper du faktisk å ha noe med politiet å gjøre da Skurk.. Men ikke for det, noen av de kvinnelige politibetjentene jeg har sett skulle gjerne fått lagt meg i bakken iallfall!

 

Apropos burning/sladding; på vinterføre kan det jo være helt greit å trene på å håndtere bil med skrens eller sladd (har hatt nytte av det selv). Burning derimot, simpel glede for simple mennesker..

 

burning er ikkje skapt får simple bakaksler det som er gunnen til han ikkje liker det

1990 Audi 200 20v tq

1987Audi 90 quattro

1986 Ford sierra 2,0L VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår