Gå til innhold

ang bulk i en bil

Ranger emnet


maettis

Anbefalte innlegg

Hei!

 

var så uheldig at jeg ble tvunget til å kjøre noen kamerater fra en fest til en annen, med en av mine kameraters bil. etter å ha vært innom i fem minutter skal jeg rygge ut, og klarer da selvfølgelig å tuche en sten i det jeg svinger ut. så det lurte på da, er det rimelig at jeg skal betale alt da..? vet ikke hvor mye det kommer til å koste, men kommer nok opp mot en minst 15000 fordi den delen er sånn at den går rundt halve bilen...

 

er det peugeot 206, 1999 mod, stygg grønn-turkis farge, hvis det har noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaaaaaaaaaaaaa... Sånt er jo kjipt, spesielt når det er med en kamerats bil. Men jeg tror nok det er riktig at du må betale, siden det ene og alene er du som har skyld i uhellet. Hvorvidt du synes det er rimelig eller rettferdig at du må betale, er nok på mange måter likegyldig.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om du følte deg tvunget til å kjøre , så er det etter min mening du som har ansvaret for bilen.

 

Men, istedenfor å kjøre bilen rett på lakkeringsverksted kan det være lurt å se etter no som kan gjøre det billig(LES: uten kvittering), det vil være bedre for deg og sannsynligvis vennskapet.

 

Mvh. lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo stå for detjeg har gjort, selvfølgelig.. men er kjipt at jeg må cashe alt når jeg ikke skulle kjøre den kvelden, og han sier, du MÅ kjøre oss med bilen min. Hadde jeg ikke gjort det hadde de klikka sant, hehe, men hadde vært annerledes hvis jeg VILLE låne bilen, sånn, hvis det var jeg som tryglet han om å låne, hvis dere skjønner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

ha ha... god kompis hvis han hadde klikka hvis du ikke hadde kjørt dem!

 

MEN syns det jo er riktig at det blir du som sitter med utgiften!

Men derimot burde jo han væe såpass godkompis at han også sjekker litt da så dere får ordna det på en billigst mulig måte!

M.v.h Petter Waal 92228986 pwaal@nokab.no

www.teamsideways.com

 

84 Manta GSI 2.0 16V | 85 manta GT 2.2i+++ | 78 Manta S 1900 | 58 Olympia 1500 | 95 Omega 2.0 16V | 02 Galant avance stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår