halsen89 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Enkelt spørsmål! Skal ha meg ny spiller til mellom 1000 å 2000. Hva er best? Gjerne med usb. Vil ha mest muli lyd kvalitet for de pengene. Hørt at pioneer er bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg sverger til pioneer. Har hatt en billig pioneer spiller før og den spillte kjempe fint. Godt med innstillinger oxo til å være en billig spiller. Men pioneer er ikke så store på usb etter hva jeg vet. Men kansje de har noen. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Har alti hørt at pioneer er bra ja :) Min gamle tok kvelden når jeg testa db drag cd igår :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 tja.. har hørt at den cdspilleren de har på biltema skal faktisk være ganske bra da.. 899,- usb inngang, tar også SD-minnekort og MMC-kort 4x40watts høyeffektutgang ikke allverden med effekt men den spiller nok veldig bra til den prisen ;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 har en dvd spiller til salgs på "kjøp og salg" men uten USB dessvere.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 http://www.mamut.com/dynabel/subdet556.htm 1795,- http://www.mamut.com/dynabel/subdet549.htm 1498,- Begge er bra spillere, men uten usb da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Jeg kjøpte meg en Pioneer DEH MP40 for en liten stund siden å synes den var meget bra til den prisen! Ligger vell på rundt 1500kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 okey. ser ut som om det blir pioneer ja :) Gidder ikke å kjøpe noen dyr spiller, har brukt nok i anlegg nå :p Må ha meg batteri også :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-Christian Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 okey. ser ut som om det blir pioneer ja :) Gidder ikke å kjøpe noen dyr spiller, har brukt nok i anlegg nå :p Må ha meg batteri også :S Ikke spar for mye på å kjøpe en billig spiller da. Dumt med bra annlegg og dårlig spiller. Da får du jo ikke utnytta noe særlig av det du har som er bra. Ikke at en spiller til 1500kroner nødvendigvis er dårlig da:) Siter 02' Nissan Navara 91'240, søndagsbil x88'740 turbo intercooler x92'240, sladdebil x86'240, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Sony har mange rimelige som SER bra ut har både AUX og usb. GT serien er skikkelig pen å se på. Man bruker jo ikke ampen i spilleren tilslutt uannsett så effekten kan man gi beng i spør du meg. De burde solgt dem uten effekttrinn! Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
granada mk2 Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 IKKE kjøp biltema spiller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Fordiii.... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 IKKE kjøp biltema spiller! hva er det som er feil på disse da? det finnes jo garanti på disse å så hvis de skal slutte å virke kan man jo bare gå tilbake med den... og 899,- er jo BILLIG for en cd-spiller med disse kvalifikasjonene spørr du meg :) men søfølgelig så er det sikker mange av de dyre merkene som spiller både bedre og er mere holdbare da ;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 JVC har jo rimlige spillere med USB! denne f.eks. http://netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=413998 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poolish Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Fordiii.... ? Fordi de spiller dorligt? ;) Kjøper du en pioneer eller alpine spiller til 1500 får du veldigt mye for pengene. Veldigt god lydkvalitet til en billig penge. Vil heller ikke anbefale billige sony spiller. Har dorlig erfaring med det selv hverfal. Dorlig kvalitet og lydkvaliteten er langt fra det du får på pioneer og Alpine. Siter Morel - Sinfoni - Kinetik - Evus - Soundstream - Pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg