Gå til innhold

min volvo 240 !

Ranger emnet


blikseth

Anbefalte innlegg

er ikke min bil men legger den ut for en kamerat. Når jeg kjøpte den satt det en b21at motor der. Den hadde ødelagt topp pakning og mye annet forskjellig var gåent på den. Den var det da ikke noe vits i å reparere. Det ble da montert inn en "ny" motor. det er en b23 motor med stromberg forgasser. Motoren skal forløbi holdes orginal.

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde det vært en orginal turbobil, hadde den hatt stor turteller, svarte lister utenpå og svart taktrekk, svart teip mellom baklyktene. + diverse småtteri :) Så er nok er r-sport kit som han over her sier.

 

Men ellers er den jo fin :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska du selge intercoolern? :)

 

Ikke får å ødelelegge tråden men har og en org. ic til salgs....

 

Til trådstarter: Pen bil, ser ut som en ordentlig bruksbil, litt skitten og "hverdagsbulker".

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

 

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner kjøpte en 240 som ble levert ny med r-sport kit'et.. Den ble altså ombygget før den ble solgt, av en volvo-avdeling.

 

gratulerer? hehe kunne ikke dy meg:p

 

som sagt, ser ut som en bruksbil ja, men med vask og stell kan den nok bli grei den.. holder me i å få over turbo settet, sålenge en har det liggende.. får jo ikke noe for det om en selger det, og mye suppe bruker de motorene uansett, så jeg stemmer for å kjøre på!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår