Gå til innhold

slow and low

Ranger emnet


hardcore86

Anbefalte innlegg

Legger bare ut et par bilder av golf prosjektet mitt jeg. Er en golf 82mod 1,3 diesel i ganske bra stand.

Har byttet ut motoren med en 1,8l bensin. Greit at den går billig.

Men er utrolig kjedelig motor da.

Lakkerte taket på kjærra for et par dager siden.Tar d to vendinger pga langtekkelig maskerings jobb.. Fargene er original hvit og standox same sort.

 

tn_DSC_0182.JPG

 

legger ut flere bilder etterhvert

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

disse skal på golfen etterhvert. De er nå lakkert med svart senter.tn_felgs.jpg

Og kanten skal få en real runde polering før de blir satt på. Felgene sitter nå på en golf 3 (lowrider)

( var på gatebil på db drag racing)men har kjøpt noen klassiske bbs til den så da blir felgene donert bort.

 

Håper d blir bra.. noen som veit om det holder med 60mm senk med fjoren tommere. Skal sjekke dekk dimensjon i morgen.

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tn_DSC_0174.JPG

 

skulle hatt litt hjelp når d gjelder disse eg. de 7 ganger 15. Og jeg skal ha godt med strekk i di. men vil haigjen litt profil. prøvde en felg med 195 50 25 i dag. Å d ble nærmest ikke no strekk. var et piggfritt vinter dekk. har vell ikke no å si på strekken d

tn_DSC_0190.JPG

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tn_DSC_0174.JPG

 

skulle hatt litt hjelp når d gjelder disse eg. de 7 ganger 15. Og jeg skal ha godt med strekk i di. men vil haigjen litt profil. prøvde en felg med 195 50 25 i dag. Å d ble nærmest ikke no strekk. var et piggfritt vinter dekk. har vell ikke no å si på strekken d

tn_DSC_0190.JPG

 

Jeg går ut ifra at du mener 195/50/15..

På 7" bredfelg må du ned i 185/45/15, eller kanskje til og med 165/50/15..Da blir det ok strekk.

Tyskstuket For Life

Ikke så fort da,jeg har så små hjul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk fart på folie skjereren til en svensk bekjent av meg i dag. (blir mest brukt av meg da men)

Så d ble litt dekor på 3ern og litt på 1ern i dag. panser i grei stand med hvit west coast choppers merke. tror dette vil stå i stil med resten av bilen. uansett om den ikke blir svart i d hele tatt. legger også med bilde av en hjelm jeg har lakkert.

Bare å sende en pm hvis noen er ute etter no dekor. Jeg lager på bestilling. Helst små merker. Men bare ta kontakt.

 

tn_DSC_0292.JPG

tn_DSC_0293.JPG

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er bilen min under montering igjen. lakk kommer nok ikke før neste år.. blir nok kjørt med grunning over pussinga.

tn_DSC_0301.JPG

 

fant mye rart på gulvet i golfen. men d rareste må nok være en skarp rifle patron. hehe

er nok brukt som gangsterskyss en gang i tiden. heh

 

tn_DSC_0304.JPG

 

tn_DSC_0311.JPG

Oldsmobile cutlass

volvo 850 2,5

Opel combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår