Gå til innhold

vx2go A4 1.8TQ LIM 01Mod [manual på justerbart KW v3 ]

Ranger emnet


vx2go

Anbefalte innlegg

  • Svar 382
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal vi si tirsdag, i morgen? Greia er at jeg må vaske bilen for hånd da jeg har tatt av alt av lister osv grunnet de er hos lakkereren. Så får finne frem varmt vann, såpe og svamp. Ta det litt på ettermiddagen el? Kl 16:30? Skal avgårde en times tid fra kl 15:00 også må jeg vaske (blir nok før jeg drar av gårde). Hva sier du til 16:30?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D har fangeren kommet. Bare finne en dag med sol for prøvemontering før jeg sender den til lakkering :)

 

 

Fin front =) tar det lang tid å demontere orginal fangeren for å prøvemontere?

 

 

 

Nei det tar ikke lang tid om du veit hvor skruene er. Det er 3 stk på hver side inne i forskjermen. Må ta av hovedlyktene for å se de. 1-2 skruer i hjul buen nederst, også må du løsne de 2 skruene som sitter i størbjelken. Disse ser du om du ser opp der tåkelysa sitter. Løsne så slanger til lyktedysene, høyre side nede ved spylevesketanken. Når dette er gjort så er det bare å ta av front fangeren, pass på spyledysene i fangeren.

Når den gamle fangeren er av så tok jeg og skrudde ut støtbjelken fra den ordinale fangeren (JA denne er skrudd fast). Satte den tilbake på plassen sin på bilen og skrudde til. Ta så av de 3 "pinnene festene" som holdt den gamle fangeren på plass i forskjermen under lykta og sett disse på den nye fangeren. Det er 3 på hver side, bestående av en "pinne", hvit plast låse skive og en mutter :).

Da dette er på plass er det bare sette på fangeren, borre hull slik at du får festet den nye fangeren i inne skjermen også prøvemonteringa er unna gjort.

Har en del bilder av det om det er noe du lurer på. Dette er gjort på under 1time, klart skal du tilpasse og skjære ut til frontmontert IC osv tar det noe lengre tid.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår