Gå til innhold

Black Quattro

Ranger emnet


P.S.P

Anbefalte innlegg

Fant du ut av hvorfor nærlysene ikke lyser??Er på jakt etter rs2 linselykter nå:D vet du hvor jeg kan få dette billig?ebay?

 

Har ikke fått sett så mye på det ennå. Men skal ta det når jeg får panseret osv.

 

Vel forhandler tar vel rundt 10.000 ,- / quattroco tar 6000,-

Ebay ligger vel under begge disse men har sett flere som er sykt lave dær som virker litt skeptisk så vet ikke helt du får gjøre litt research :)

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om jeg måtte valgt en av de 2 felgene hadde det blitt Antera 349.

 

Den grunn av at Audi 80/90 b3/b4 chassi så passer felger med felgkant utrolig pent inn.

 

Men personlig ville jeg gått for

Brock B2

8,5x17"

 

Hmm etter å ha sett litt nærmere på disse fant jeg ut at det blir rundt 20.000 for Antera felgene så det blir litt mye for så mye penger har ikke jeg nå og jeg trenger dekk & felger NUH!

Så blir kansje RVS Falcon felgene..

 

Hvis dette er Brock B2

uvs030428-030.JPG

Så er de absolutt ikke min smak.. ser litt kjedelige ut..

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har postmannen vært her igjen.. Deilig å få pakker.

 

Denne ganger er det plasma skiver som står for tur.

Er bestilt fra quantiTEC.com og ble rundt en høvding til sammen med frakt,moms og toll.

 

Fin pakke :D

speedometer.jpg

 

Her ble det tomt :)

speedometer-2.jpg

 

Skrudd opp å begynt å montere skivene.. litt vrien å få på på turtall og km/h men det gikk.

speedometer-4.jpg

 

Ferdig, nå er det bare å legge kablene og lage hull i speedometer huset og koble de opp i bilen.

speedometer-5.jpg

 

Värt ju sexy :D

speedometer-7.jpg

speedometer-8.jpg

speedometer-6.jpg

 

Glemte å ta bilde av bryteren, var litt stilig.

Stod "Racing Dash" på den og var opplyst med blått lys den også.

Mulighet for å dimme lyset og skru det helt av. :)

 

Veldig fornøyd!

 

 

*Er flere bilder på http://s88.photobucket.com/albums/k198/mirpoc/Audi/ bare jeg som tenkte det ikke var nødvendig å poste ut alle*

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt dette selv ! Bare at jeg kjøpte chrome ringer og plasmaskiver til målerene ibunn. Koblet det opp sånn det skal være, at når jeg slår på lyset slår skivene seg på. Veldig fornøyd selv.

 

Hadde du problemer med og få av visepinnen på turteller og speedo ?

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at de ikke leverte Antera felgene til min bil

Og at RVS Falcon var utsolgt helt til våren så.

 

Så er jeg litt i tvil om å kjøpe felger i år..

Siden det allerede er begynt å bli høst/vinter her så jeg lurte på å kjøpe hvite OZ felger :P

Eller kjøpe AUTEC Helios felger ( sommer )

http://www.speck-tuning.de/sodcms_autec_h_helios.htm

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har postmannen vært her ennå en gang.. han begynner å bli kjent i strøket her nå :)

 

Denne gangen kom han med panseret og låseplaten min :)

panseroglaseplate.jpg

 

Men det ser ut som det liksom mangler noe på låseplaten ?

vet jeg trenger å kjøpe selve "kroken" til panseret men er det noe mer ?

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, monterte slike på min 80. Ble meget bra. Også med slik dimmerbryter og krom ringer. Men sto S2 logo i instrumentet, og gikk bare til 220 :D . Se om jeg får tak i S2 instrument og sette i heller.

 

Du som bor i alta i følge profilen.

Var en S6 tilsalg på autodb, med noe styling og en del arbeid igjen. Vet du hvem som har den? Annonsen forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm nei dessverre..

Har du sett den på finn eller autodb?

 

hehe takk... hadde ikke lyst på S2 merke så da ble det tyskland.. ble litt dyrere enn å kjøpe med S2 merke men det var verdt det synes jeg..

Blir som å kjøre 318 med M3 merker overalt :P

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det ser ut som det liksom mangler noe på låseplaten ?

vet jeg trenger å kjøpe selve "kroken" til panseret men er det noe mer ?

 

Tok meg en tur ned på VAG Forhandler å fikk opp bilde av front partiet av en Audi 80 -92

og pekte bare på delene jeg trengte og han bestilte dem :)

 

Det jeg trengte var :

Fangkrok

Fangplate og prisen på disse ble vel rundt 600,-

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår