Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 driver og monterer rekke femmern (95 mod om jeg husker riktig i slengen) ned i en 242.. det jeg lurte på var om det finnes andre steder en KRB hvor man kan kjøpe innsug som står rette veien. altså motsatt vei av orginalt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 volvo selger jo med spjeldhuset under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 driver og monterer rekke femmern (95 mod om jeg husker riktig i slengen) ned i en 242.. det jeg lurte på var om det finnes andre steder en KRB hvor man kan kjøpe innsug som står rette veien. altså motsatt vei av orginalt Du må nok ha det nye innsuget som kom i 99. Muligens du må sveise på flensen til spjeldet på motsatt ende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 volvo selger jo med spjeldhuset under.. hm den skal jeg sjekke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Du må nok ha det nye innsuget som kom i 99. Muligens du må sveise på flensen til spjeldet på motsatt ende. ja okey.. for det jeg har er sjevt i utgangspunktet så det går ikke ann og bruke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 skulle gjerne kjøpt ferdig ;) greiest det, nå ere dags for og drekke seg drita Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Har et slikt innsug liggende jeg,men det er dessverre tilpasset glt topp(noe større kanaler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Du må nok ha det nye innsuget som kom i 99. Muligens du må sveise på flensen til spjeldet på motsatt ende. Jeg har kjøpt innsug til 99 mod. og det går jo rett ned, hvorfor må det det sveises på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg har kjøpt innsug til 99 mod. og det går jo rett ned, hvorfor må det det sveises på? k najs.. mye betalte du for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 k najs.. mye betalte du for det Husker ikke helt om det var 1000 eller 1500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 flate så billig.. det var vel ikke på volvo vel :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg