polo duden Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Kjøpte meg ein Subaru legacy her i mars i år: er ein 2,2 gx utgave Var litt rust her og der på den,og bulker, så tok og fjernet det slipte det vekk og hadde på grunning; er mobilbilder så kvaliteten varierer: Bilen blei litt vel flekkete etter rusten og bulkene, så bestemte meg for og lakke heile bilen: Her er bilen ferdig lakket, er ein orginal subaru blå farge som blei sprøytet på den: Lykter og div ting er kommet på den: Nye bremser kjøpt inn og lakket calypperene røde: Nytt ratt på plass i kjerra: ' Satt og klikket på nette ein dag og fant ut att bilen var litt for anonym, så kjøpte inn styling til den, sideskjørt, bakfanger og front, som er til honda accord og ford focus, så det måtte moddes, Sidene: Bakfangeren: Fronten er enda ikkje kommet, bestillte den for 8 uker siden nå. Lagde øyenbryn til den og: ' Tok av fronten og på rammen var det litt rust, så slipte det vekk og hadde på rustmiddel, og grunning: dørene er tatt av og er slipt ned og grunnet: Så var det bilen sin tur til og bli sprøytet med sprøyte sparkel: Kjøpte inn ny lakk her i uken og ein ny farge: Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hehehe, virker morsomt det her. Hvor mange hester vil du ha i denne? Er det gjort noe med motor\gir\understell osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 artig prosjekt. Skulle hatt en wrx sti motor og drivlinje også da:) Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 motor og understell er orginalt enda, er ikkje gjort noe med det enda... skal kjøpe coliovers med tiden, bilen er ALT for myk oh ikkje minst HØG, hehe.... stemmer det att du får disse med turbo motor, er 200 hk orginalt tror eg.... tenker på og kjøpe ferdog legacy turbo motor og bytte om, får ein slik motor med girkasse for rundt 15k. men eg jo og få det godkjent da.. Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 helt sykt... denne posten skall jo fortsette og følle med på... syns bilen passa til den blåfarven :) Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Er det samme type awd på denne som er i impresa wrx sti? Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 er ikkje heilt sikker, passer jo impreza deler på den, Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Er det samme type awd på denne som er i impresa wrx sti? I grove trekk, ja, men ikke så grove dimensjoner seff hehe. Jeg har også en Legacy 2,2! Såvidt jeg vet blir disse bilene ikke godkjent med turbomotor. MEn det er ikke vanskelig å sette inn! Er ca. samme motor bare at den er på 2 liter, og det er lav komp (8:1 tror jeg) og det er turbo og intercooler! Girkasse og diff har forskjellig utveksling! Men alt passer, for alt jeg vet passer også en Impreza GT motor (218 hk) inn også. Man burde jo egentlig få godkjent driten om man setter på bremser fra turbo. Men jeg aner ikke Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 tenkte eg skulle høre med BT før eg eventuelt skifter motor på den, Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Husk å legge ut svaret her! Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 tenkte eg skulle høre med BT før eg eventuelt skifter motor på den, regner med at svaret du får er som jeg fikk på både volvoen og forden! Skaff godkjenningspapirer, reis på merkeverksted(ford/volvo), de ser over delene om de er byttet iforhold til godkjenningspapirene, de skriver et skriv til BT, og du reiser på BT og de går kjapt over bilen?, og får det inn på vognkortet:) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 regner med att eg får noe slikt til svar ja, men skal ha bilen ferdig før eg begynner med motor... Fikk lakket skallet på bilen i natt: Fikk og ny radiator i natt: Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Tøft prosjekt. :D Men virker som du gjør ganske mye på få dager også. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2007 Tøft prosjekt. :D Men virker som du gjør ganske mye på få dager også. Takker for den, er ikkje kvar dag eg jobber på den, er stort sett bare i helgene eg får gjort mest... fronten er endelig på vei etter 9 ukers venting Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 på tide med litt oppdateringer her, Har fått scoopen til panserer mitt: Prøvemontert: Hull i panseret: Ferdig montert på panseret, grunnet og lakket: Ferdig på Bilen: Den nye fronten: Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg