Rabies Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nestemgang jeg blir stoppa tror jeg jeg skal fyre opp NWA: Fuck the police på full vreng før jeg ruller ned vinduet :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Kan du holde pikken mens jeg lukker smekken? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2010 Gjelder mest for austeuropearar. Kan eg ikkje få skyte deg før eg får bu på hotell. :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotShot Skrevet Januar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2010 synes jeg har sett deg før.... er du han fra the village people? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liland91 Skrevet Mars 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=_gfMwC3oPds&feature=response_watch :D Siter Mercedes Benz 230te -89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Veldig mye bra lesning her =) Denne er vel litt lei å bortforklare? Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell190 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 ble stoppa for noen uker siden, skulle til å bytte sang i det jeg stoppet, men fikk det ikke til. I det jeg åpner vinduet høres det en flott sang på stereoen i mercedesen jeg hadde " I AM NOT A WHORE" politimannen bare, *kremt, med ett smil sa, javel. gikk litt for her? jeg: Neeeeei?, også bare vognkort og førerkort takk, så ble jeg sendt videre :D Siter So i parallel double park that motherfucker sideways! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 OT: Ble med trimma moped og passasjer stoppet av politiet i Sortland sentrum. Vi stod heldigvis i ro. Men det må ha sett noe latterlig ut da passasjeren satt å røykte inni helhjelmen med visiret nede :D Heldigvis kjente de hverandre så det ble med en advarsel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Noe som måtte ha vært veldig moro, er å hatt flylappen. For beste kommentaren enkelte poliser har er "Har du flylappen eller?" Tenk da å kunne ærlig svart ja? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 Prøvd det, og politiet stod bare og lo og vinket meg videre! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taslesen Skrevet Mai 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2010 (endret) Har tenkt på å prøve ut dette hvis jeg blir stoppet en gang, men har backet ut hver gang. Når politiet er på vei bort til førersida så vrenger du deg i smerte og VIS at du ikke klarer å sitte rolig. Kommer sikkert til å spørre "er det ett problem her?" og DA SKRIKER DU UT:" JA,RÆVHEMSEN TRØKKER NOE SÅ SATAN AT JEG FØLER AT JEG KNEKKER LEDDENE PÅ TOLVFINGERTARMEN"! Prøve? ;) Endret Mai 15, 2010 av Taslesen :D Siter 84 Opel Kadett E cc 92 Audi 80 2.3E 86 Toyota Hilux 2.4 (non Turbo) "And yes! I would like some Pie with that!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 "Ja, noen må jo lage smultringene så dere får noe å spise" Eller noe sånt :P Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Januar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Når politiet er på vei bort til førersida så vrenger du deg i smerte og VIS at du ikke klarer å sitte rolig. Kommer sikkert til å spørre "er det ett problem her?" og DA SKRIKER DU UT:" JA,RÆVHEMSEN TRØKKER NOE SÅ SATAN AT JEG FØLER AT JEG KNEKKER LEDDENE PÅ TOLVFINGERTARMEN"! Fått prøvd det ut nå? Virker som om det kunne ha blitt et koselig møte med onkel blå dette :) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilfj Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Hadde eg hatt effektanlegget på, hadde eg flekkt deg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra GT Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Vognkort ???? i en stælt bil----??? Du må jo ha drekki like my som meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg