Snitchie Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Hentet ny brukt bil i dag. VW Bora 1,9tdi og fikk følgende opplevelse.. Når jeg kjører opp i en viss hastighet ca 120kmh, er det akkurat som turboen slår seg av, og bilen blir utrolig dau. På alle gir, tar ufattelig lang tid å bygge opp tur tallet. Men Stopper jeg bilen slår av tenningen. Så på igjen. Så drar den bra igjen på turtallet.. hva er galt?? Skal det være slik eller er det noe feil med det elektriske?? Ingen varsel lampe i dashbordet heller. Alt funker bortsett fra at den er helt dau.. som å kjøre en Toyota Hiace uten tdi. Noen som har opplevd dette, eller vet hva jeg bør gjøre? Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 sjekk opp wastegate på turboladeren Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 will do Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg