volvo-r-sport Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Er nok maxpower... Eneste stedet jeg har sett sånne fraser som dette: "Originalt 140hk, men etter trimming med filter og dobble enderør er det nok 160hk" Hvem skriver sånt??? Skulle jeg sveisa grenrør ville jeg brukt syrefast, bakgass er også viktig, ellers vil sveisefugene sprekke opp etter en tid. Kan også være en fordel å lage noen støttestag til turboen så ikke grenrøret får all vekta. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Når dere sier bakgass, mener dere da dekkgass? Eller er det no anna jall. Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Når dere sier bakgass, mener dere da dekkgass? Eller er det no anna jall. Kjører enn liten strømning med dekkgass i røret, så det kommer gass også bak sveisen. Dermed ordet bakgass. Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 ja me hvorfor syrefast fremfor svartstål? skal seff sveises med bakgass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.