Gå til innhold

ulyder fra klokka


imloud2

Anbefalte innlegg

hei.

 

det er kommet ulyder i klokka i bakakselen på min 190, dette liker jeg ikke, og vil gjøre noe med det. har lyst til å få tak i ei klokke som tåler litt mer en til 1,8 literen, i og med at jeg har lyst til å oppgradere motormessig med tiden.

noen som har peiling på hvem jeg kan snakke med, og hvor man kan få kjøpt ei klokke, og eventuelt mellomaksling og stikk akslinger.

 

noen som har hatt samme problemet?

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra på en hugger å finn klokka fra en 2.3 f.eks. Dem tåler litt juling. :)

 

god idè!

men, tenkte at det kanskje var greit å kjøpe helt ny når man først er igang, hvis ikke må jeg jo bare få tak i en dele bil med 2,3 eller 2,5 og bare sette over hele greia til min bil, blir kanskje litt pes å få det godkjent med tanke på understell?

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypris på noe slikt er ganske så dyrt.. Leter du godt nok, finner du tak i ei ganske grei klokke på huggeren til ikke mange kronene. Vet ikke hvordan det er med tanke på understellet ditt og det som står i 2.3-2.5, men bytter du alt fra en donorbil f.eks, er det vel ikke vanskelig med tanke på godkjenning?

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nypris på noe slikt er ganske så dyrt.. Leter du godt nok, finner du tak i ei ganske grei klokke på huggeren til ikke mange kronene. Vet ikke hvordan det er med tanke på understellet ditt og det som står i 2.3-2.5, men bytter du alt fra en donorbil f.eks, er det vel ikke vanskelig med tanke på godkjenning?

 

 

 

det er jo en mulighet detå bytte alt, litt jobb, men du verden så moro:)

hvertfall når den bilen jeg har er så og si uten rust, er bare bitte litt stein sprut og sånt små pell, men skal prøve å få tatt det til vinteren, + å lakke bilen, helst i en annen farge, også eventuelt lakke motorrom når jeg skal bytte motor.

Mvh

Stian

 

stolt eier av MB 190E

krsmf.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ubeskrivelig morsomt å skru bil når man oppgraderer til større å bedre ting, men som sagt, kommer du over en billig bil med 2.3-2.5, hadde jeg ikke nølt med å slå til om jeg var deg. :) Går jo også an å høre på huggeren om du får skru av det du vil av en slik bil for en sum. på huggeren jeg jobba på før, fikk vi mange folk som betalte oppmot 5000kr for så å få ta det dem ville av en bil.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår