Gå til innhold

Slå av beltevarsler, hvordan ???


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Har en W211 og den pipinga til beltevarsleren gjør meg GAL !!!

noen so mvet hvor eller hvordan jeg kan få skrudd av lyden på den , er ikke så farlig om det røde lyset blinker men som sagt lyden piner meg til døde... Har vært hos Bertel O. Steen , men de ville ikke gjøre det fordi det var ulovlig bla bla, men var visst bare å endre på noen programmer el. no sånt sa han , men de fikk ikke lov.. Noe så teit :S

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, merkelig.. Blir ikke gal av beltevarslen min. Har vel noe med at jeg tar på meg beltet når jeg er i bilen. Og skal jeg stå "lenge", er det bare å slå av tenninga, så slutter det å pipe å blinke i min ihvertfall :P Men skal jo gå noen ledninger til setet som kan gjøres noe med.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å tenke logisk da, det går en bryter inn i

låsekassa.. og der det er bryter er det ledninger;D

og der det er ledninger er det muligheter;D

Hehe, 2 ledninger - skjøte isammen =)

 

Nå syntes jeg det er idiotisk å ikke venne seg til å bruke belte.

jeg syntes ikke engang det er behagelig å sitte i bil uten belte;o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det går ann å bare putte noe inn beltelåsern eller no sånt, men da ved en eventuell kræsj så vil bilen registrere at jeg har belte på og utløser airbager og sånt, er nemlig sensorer som hindrer at diverse ting utløses når man ikke har på beltet ;) , Til dere som sier at jeg bør ha på meg belt, ja er enig der men , jeg kjører bud med veeeeeldig korte distanser i mellom så av/på med belte er uaktuelt.. Men utenom budkjøringa, så er belte alltid på :)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det går ann å bare putte noe inn beltelåsern eller no sånt, men da ved en eventuell kræsj så vil bilen registrere at jeg har belte på og utløser airbager og sånt, er nemlig sensorer som hindrer at diverse ting utløses når man ikke har på beltet ;) , Til dere som sier at jeg bør ha på meg belt, ja er enig der men , jeg kjører bud med veeeeeldig korte distanser i mellom så av/på med belte er uaktuelt.. Men utenom budkjøringa, så er belte alltid på :)

 

jaja, men hvis du bare kjører små turer imellom, som du ikke trur du kan kræsje på - så derfor tar du ikke på deg beltet.

Hva er da problemet med at airbagen kan utløse seg? du skal jo ikke kræsje uansett.

Er jo derfor du IKKE har på deg BELTE.

du snakker imot deg selv min gode mann:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår