Gjone Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Hei alle sammen. Bilen min har i det siste begynt å starte så tregt. Den starter aldri på første forsøk lenger. Og når den først starter går den veldig rolig noen sekunder før den kommer. Men om jeg da skrur av tenningen, og prøver å starte på nytt. Kommer den med en gang. Noen som vet hva dette kan komme av? Har selv trodd det har vært bensinpumpa, men den bytta jeg for et halvt år siden. Nettopp bytta plugger også. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 bensinfiltert? er berre et skudd i mørket Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Tomgangsregulatoren (ISV) som går tregt, kan gjøre at man må kinne i evigheter før motoren starter! Kan renses. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Tusen takk for nyttige svar=D Skal prøve dette. Kan det ha noe med at den blir startet og stoppet uten å kjøres noe særlig? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Har nettopp snakket med Møller i Sandefjord. De trodde at det var Varmstartsregulatorern eller kaldstartsventilen eller begge deler som var gått.. Siden det er når bilen er kald at jeg har problemene så synes jeg det høres fornuftig ut med Kaldstarstventilen. Er dette en jobb jeg klarer selv eller skal jeg sette bilen til møller? Noen som vet noe pris på en slik ventil? Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er dette en jobb jeg klarer selv eller skal jeg sette bilen til møller? Noen som vet noe pris på en slik ventil? jeg vil vel tro at hvis du skal sette bort bilen på verksted så burde du kansje finne et annet sted en møller? det er vel det dyreste alternativet, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Tror kaldstart ventil koster ca 1800kr hos Møller...! Tror det går greit å bytte den sjøl, det så sånn ut på tegningene jeg så hos møller. Hvis du må ha bilen på verksted så er møller siste plassen du burde sette bilen, de er jo grisedyre. Hadde motsatt problem med min audi (vanskelig å starte når den var varm) og det var en tempføler som var ødelagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 kikka på bilen i dag, målte litt og diverse. Så konklusjonene er at den sliter litt med å få drivstoff.. Mener å huske at vi konkluderte med at det er bensin ventilene som blir litt trege når bilen ikke kjører så mye.. Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg