Gå til innhold

SOMMERTREFF 2007 - ACR / 8-10 Juni

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke at jeg har noenting imot bilder men for min egen del ble denne tråden litt stress å lese med så alt for mange bilder etter min smak. Hvorfor bruker INGEN galleriet på siden og heller bare legger ut en liten pen link til der bildene dems ligger? Og akkuratt denne delen er vel for multimedia (bilder filmer) en ikke har tatt selv? Filmer skal legges i en egen kategori og bilder igjen inn på galleriet?

 

Ontopic : Litt kjipt jeg tok kveld på clutchen, ellers hadde jeg deltatt jeg også. Det er en grom bane å kjøre på :D

 

Dette er jo media tråden... Finnes en egen tråd uten bilder der alle krangler om treffet var bra eller ikke! :anger:

BMW 5 serie E60

x Volvo V70 (fikk i innbytte)

x Impreza WRX 03,

x Mr2 Mk1 x Mr2 Mk2 x Honda S2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått redigert endel video nå, mangler kabel inntil videre for å legge noe over på dataen, her er ivertfall 201m`ern..

Filmet denne med digicamen, og kvaliteten ble ikke bra, alt for mye solblending:(

 

Må vel ut å kjøpe meg skikkelig videokamera nå..

 

201m drag

 

Edit: Håper jeg fikk bilnavnene rett..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
toppers gjort, bra avsluttnings bilde :p

 

fikk ikke kjørt så mye på treffet men etter breisladden ble det en del, ingen som har noe fra kjøringa utover lørdags kvelden evt søndags formiddag når bilen fungerte som den skulle? ;)

 

Må spare det beste til slutt vettu;)

 

Fant to bilder, husker ikke om jeg har postet dem før da:D

 

HPIM0686.jpg

HPIM0735.jpg

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toppers gjort, bra avsluttnings bilde :p

 

fikk ikke kjørt så mye på treffet men etter breisladden ble det en del, ingen som har noe fra kjøringa utover lørdags kvelden evt søndags formiddag når bilen fungerte som den skulle? ;)

Gratulere m ny bremsing. 504HK å 712NM på HJULAN:) D BURD FUNGER:=):=)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere m ny bremsing. 504HK å 712NM på HJULAN:) D BURD FUNGER:=):=)

 

Da skal æ å bremse på nytt. e jo heilt sykt korr effekten sprett utav den motorn. e vel en av di råaste 4`er motoran i norge d. korsjen turtall å trøkk hadde han?

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår